×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
“لبخندبساز”با موفقیت پایان یافت

اقتصادتهران: بنابر اعلام ایرانسل، پس از پایان موفقیت‌آمیز کمپین اینستاگرامی «لبخندبساز» و استقبال بی‌سابقه شرکت‌کنندگان از این کمپین، مبالغ جمع‌آوری شده طبق وعده قبلی به موسسه‌های خیریه اختصاص یافت.

به گزارش ایسنا، ایرانسل اعلام‌کرد: این کمپین اینستاگرامی که به مناسبت ماه مبارک رمضان با هدف ترغیب آحاد جامعه به شرکت در امور خیر، توسط ایرانسل برگزار شده بود، با استقبال بی‌سابقه و انتشار بالغ بر ۳۰هزار تصویر در شبکه اینستاگرام مورد توجه وسیع علاقه‌مندان قرار گرفت.

ایرانسل در این کمپین با شعار «لبخند بساز و به اشتراک بگذار تا لبخند تو لبخندی بر لب دیگران بنشاند» از مردم دعوت کرده بود تا با خانواده، دوستان‌، سالمندان، کودکان و نیازمندان مهربان‌تر باشند، آن‌ها را شاد کنند و لبخند بر لبانشان بیاورند، از آن لبخند و لحظه شاد عکس بگیرند و آن را با هشتگ #لبخندبساز در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند.

طی حدود دو ماه برگزاری این کمپین، از ابتدای ماه مبارک رمضان تا روز ولادت حضرت معصومه(س)، بالغ بر ۳۰ هزار تصویر با هشتگ #لبخندبساز در اینستاگرام منتشر شد و چهره‌های محبوب و مشهوری از هنرمندان و ورزشکاران نیز در این کمپین شرکت کردند. به این ترتیب، «لبخندبساز» توانست عنوان افتخارآمیز «پرطرفدارترین کمپین مردمی اینستاگرامی» را به خود اختصاص دهد.

ایرانسل در ابتدای برگزاری این کمپین اعلام کرده بود که به ازای هر لبخند ثبت شده، سه هزار تومان به موسسه‌های خیریه کمک می‌کند و برای تشویق هر چه بیشتر شرکت‌کنندگان، جوایز ارزنده‌ای را نیز به قید قرعه به تعدادی از آنان اهدا می‌کند.

در پایان برگزاری این کمپین و با انتشار تصویر بالغ بر ۳۰ هزار لبخند، مبلغ ۹۰ میلیون تومان از سوی ایرانسل برای کمک به موسسه‌های خیریه اختصاص یافت و تعیین موسسه مذکور بر عهده انتخاب مردمی مخاطبان برنامه تلویزیونی «خنداونه» قرار گرفت. از بینندگان این برنامه خواسته شد تا از بین چهار موسسه خیریه، موسسه مورد نظر خود را برای اهدای مبلغ مذکور انتخاب کنند.

در نهایت موسسه خیریه «خانه ای‌بی (EB) ایران» (حامی بیماران پروانه‌ای) به‌عنوان خیریه مورد نظر برگزیده شد و نیمی از مبلغ مذکور به این موسسه تعلق گرفت.

۴۵ میلیون تومان باقی‌مانده نیز به طور مساوی به سه موسسه خیریه دیگر، یعنی «نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها»، «انجمن حمایت از کودکان کار» و «موسسه خیریه بین‌المللی زنجیره امید» اختصاص یافت.

ایرانسل همچنین در بهار سال ۹۵ کمپین اینستاگرامی دیگری با عنوان بهاروبساز و با شعار بهترین هدف امسالت رو بساز برگزار کرده و مخاطبان خود را ترغیب کرده بود تا با تمرکز بر ترویج فرهنگ هدف‌گذاری و بهبود سبک زندگی برای سال جدید هدفی تعیین کنند. این کمپین میزبان بیش از سه هزار قطعه عکس کاربران در هشتگ #بهاروبساز اینستاگرام بود.

ایرانسل با شعار «دنیاتو تغییر بده» تلاش خود را به این سمت و سو معطوف کرده که با ارائه خدمات پیشرو و متعدد به مشترکانش این امکان را برای آن‌ها فراهم آورد تا با دسترسی به دنیای دیجیتال، سبک زندگی خود را به سمت دستیابی به اهداف بزرگ در زندگی تغییر دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches