×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: وزیر کار و رفاه اجتماعی بااشاره به بانک اطلاعاتی معلولان گفت: بانک اطلاعاتی از وضعیت معلولان یکی از اقداماتی بود که از روستاها آغاز شد و قصد داریم این بانک اطلاعات را تا امسال به اتمام برسانیم. یعنی در حقیقت فرد معلول به نوعی رصد مددجویی شده و طی دسته بندی‌هایی کدهای مخصوصی به آنها تعلق می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی در نشستی با حضور سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه معلولان و موسسات فعال در این زمینه اظهار کرد: تلاش کردیم توجه مسئولان تصمیم گیر اصلی کشور به سمت مسائل بنیادین در این حوزه جلب شود. همچنین سعی کردیم سیاست‌های دیگری مانند اشتغال را برای گروه‌هایی که از فرصت‌های برابر اجتماعی برخوردار نیستند، در نظر بگیریم که نتایج آن از امسال مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: از زمان حضورم در این وزارتخانه معتقد بودم پارادایم نگاه به افرادی که فرصت برابر ندارند بایستی تغییر کند که به نظر موفق شدیم تا حدودی به این مهم دست یابیم، البته ساختارها هنوز به درستی تغییر نکرده است.

ربیعی ادامه داد: در این مدت سعی کردیم همواره موارد مستقیم و غیر مستقیم را دنبال کنیم هر چند معتقدم در این حوزه نه تنها وزارت کار به عنوان متولی بلکه کل ساختارهای اجتماعی، اقتصادی، حقوقی،‌ فرهنگی و … دچار عقب ماندگی است و نیاز داریم مجموعه ساختارهای کشور را به سمت توجه به امکانات  افرادی که به دلایل فیزیکی از فرصت‌های برابر برخوردار نیستند، ببریم.

ربیعی با بیان اینکه مسائل کلیدی حوزه معلولین مسائل واحدی است و هیچ وقت در حل مسائل آنان به صفر ریاضی نمی‌رسیم، گفت: تکرار حرف‌ها و مرور آنها به مناسبت‌های مختلف نه تنها خالی از لطف نیست بلکه به پیشبرد و حل مسائل نیز کمک خواهد کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches