×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
لایحه تفکیک وزارتخانه‌ها مغایرتی با چابک سازی دولت ندارد

اقتصادتهران: معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: لایحه تفکیک وزارتخانه‌ها که هم‌اینک در کمیسیون تخصصی اجتماعی مجلس بررسی می شود، نه تنها مغایرتی با سیاست چابک سازی دولت ندارد بلکه در راستای این رویکرد است.

 به گزارش ایرنا، جمشید انصاری عصر پنجشنبه در نشست خبری در یاسوج اظهار داشت: دولت همچنان نسبت به تغییر ساختار، اصلاح و تفکیک وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و ورزش و جوانان اهتمام جدی دارد.

وی با بیان اینکه برخی پیشنهادها و نظرات نمایندگان نیز به لایحه تقدیمی مجلس اضافه شد، ابراز امیدواری کرد که نمایندگان ملت نسبت به بررسی و تصویب آن اقدام کنند.

انصاری با بیان اینکه موضوع تفکیک وزارتخانه‌ها یکی از مطالبات و موضوعات مهم در طرح جامع اصلاح ساختار نظام اداری کشور است، گفت: دولت با اهتمام ویژه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و اشتغال نسبت به تهیه این لایحه مهم اقدام کرده است.

وی بیان کرد: وزارتخانه راه و شهرسازی که هم اینک افزون بر ۴۰ درصد بودجه عمرانی سالانه کشور را در اختیار دارد با حدود ۱۶ سازمان زیرمجموعه عریض و طویل دارای ساختار متفاوت، متناقض و ناهمسان است که این مهم سبب کاهش میزان بهره وری از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها شده است.

به گزارش ایرنا، دولت یازدهم با ارائه لایحه‌ای هفت ماده‌ای و به منظور اصلاح ساختار بخشی از دولت خواستار تشکیل وزارت بازرگانی، صنایع و معادن، راه و ترابری، مسکن و شهرسازی و ورزش و سازمان ملی جوانان شد.

معاون رئیس جمهوری با تشریح جزئیات ماده ۵۰ قانون برنامه پنجم توسعه در زمینه میزان فوق‌العاده شغل کارکنان دولتی و مصوبه دولت در اسفند سال گذشته در این راستا گفت: آنچه مصوب شد افزایش میزان حقوق و دستمزد نبود بلکه افزایش امتیازها و اختیارها در جداول مربوطه به این ماده قانونی بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches