×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
لازمه توسعه اجتماعی و اقتصادی، حکمرانی شایسته است

اقتصادتهران: دکترصلاحی رییس هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در جلسه شورای اداری شهرستان اردکان با تاکید بر اهمیت اعمال حکمرانی شایسته در جامعه به منظور تعمیم عدالت اجتماعی و توسعه فراگیر فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی افزود: در کشور ما بدلیل عقب افتادگی‌های زیادی که داریم سیستم مدیریتی پاسخگو نیست چون زمانی می‌توان مدیریت خوب اعمال کرد که همه امور تعریف شده باشد و این خلاء در حال حاضر به چشم می خورد، بنابر این تنها شیوه اصلاح امور و جبران عقب ماندگی ها، حاکمیت شایسته است.

به گزارش اقتصادتهران، وی تصریح کرد در حاکمیت شایسته، تدبیر و آگاهی حاکمان نقش اصلی را ایفا می کند که با همین توانمندی باید مدیرانی را در مسند امور قرارداد که دارای سه ویژگی شاخص باشند. ابتدا توانمندتر و آگاه ترنسبت به مدیران پیشین باشند. دوم متعهد و دارای سلامت نفس باشند و سومین ویژگی، درایت لازم در پیش بردن امور را داشته باشند یعنی بهترین‌ها انتخاب شوند.

دکتر صلاحی برآیند تمامی این ویژگی‌های مدیریت در حکمرانی شایسته را ریسک پذیری هوشمند و بهره گیری حداکثری از ظرفیت های موجود عنوان کرد و گفت : در حکمرانی شایسته باید هر روز شاهد بهبود شرایط نسبت به گذشته بود به طوریکه این تحول برای مردم به عینه قابل لمس و درک باشد.

بر اساس همین گزارش دکتر محمود صلاحی که خود از سرداران جانباز جنگ تحمیلی است در ادامه سخنان خود به مناسبت آغاز هفته بسیج ضمن تشریح نقش و جایگاه این نیروی مردمی در دوران دفاع مقدس و پس از آن در سازندگی کشور گفت: به شهادت رسیدن ۳۶ هزار دانش آموز بسیجی و تقدیم ۲۱۳ هزار شهید در دوران دفاع مقدس  بیانگر ایمان و اخلاص رزمندگان غیور و بسیجیان مخلص بوده است که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و به خوبی نشان داد که این ارتش میلیونی همواره حافظ آب و خاک و دین در برابر متجاوزین و دشمنان قسم خورده میهن اسلامی است و امروزه می بینیم بسیج الگویی برای شکل گیری نیروهای مردمی در بسیاری از کشورهای تحت ستم جهان غرب و حکومت‌های دست نشانده شده است که نمونه آن گروه‌های مقاومت در لبنان، فلسطین، عراق، یمن و… است.

گفتنی است در این جلسه فرماندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی، روسای سازمان‌ها و نهادها و جمعی از مدیران صنایع حضور داشتند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches