×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
کسب رتبه برتر طرح پژوهشی توسط منطقه۶

تهران اکونومی: در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره بین المللی برترین های پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری(جایزه جهانی تهران) طرح پژوهشی شهرداری منطقه۶ با موضوع «آسیب شناسی اجرای پروژه ناحیه محوری» از سوی هیات داوران به عنوان پژوهش برتر معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ معاون توسعه و برنامه ریزی منطقه در حاشیه مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: برای اداره کلانشهری به وسعت تهران اجرای پروژه های دانش بنیان ضرورت دارد.

سید مجتبی کسائیان با بیان این مطلب افزود: طرح پژوهشی و مطالعاتی بررسی و آسیب شناسی پروژه ناحیه محوری که اجرای درست آن همیشه مورد تاکید شهردار محترم تهران بوده، توسط معاون توسعه و برنامه ریزی منطقه ۶ به عنوان یک طرح راهبردی و کاربردی انجام شد.

کسائیان با اشاره به موضوعات بررسی شده در طرح ناحیه محوری ادامه داد: به طور کلی در نتایج این طرح پژوهشی دو موضوع محوری تمرکززدایی از شهرداری ها و اجرای حکمروایی خوب شهری مورد تایید قرار گرفته است.

وی با بیا اینکه دراین طرح مطالعاتی یک مدل مفهومی در نظر گرفته شده، توضیح داد: در این پژوهش به ۳ پارامتر تاثیرگذار در قالب یک مدل مفهومی دست پیدا کردیم که شامل شهروندان، بخش خصوصی و شهرداری می شود در واقع زمانی ناحیه محوری یا همان حکمرانی های محلی در کلانشهرها قابل اجراست که این سه ضلع مثلث بایکدیگر در تعامل مناسب باشند در واقع در این صورت است که می توان به تحقق ایده ناحیه محوری امیدوار بود.

به گفته معاون توسعه و برنامه ریزی منطقه ۶؛ در این طرح مطالعاتی سه پارامتر شهروندان، بخش خصوصی و شهرداری مورد بررسی و آسیب شناسی قرار گرفته است.

کسائیان در بخش دیگر صحبت های خود با تاکید بر اینکه تمای طرح های پژوهشی راه یافته در جشنواره جایزه جهانی تهران باید توسط مدیران شهری اجرایی شوند، گفت: گاهی اوقات اجرایی کردن یک طرح مطالعاتی نیاز به ایجاد مکانیزم هایی از سوی شهرداری تهران دارد. لازم است که تصمیم گیران شهری بعد از این جشنواره به راهکارهای اجرایی کردن طرح های برتر فکر کنند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches