×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
قیمت گوشت و تخم مرغ افزایش نمی‌یابد

اقتصادتهران: مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: با توجه به ذخایر تخم مرغ، گوشت مرغ منجمد، گوشت تازه گوسفندی و گوشت قرمز منجمد گوساله هیچ گونه افزایش قیمتی در این بازار نخواهیم داشت.

«محمد ورناصری» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، درباره مایحتاج مردم در روزهای پایانی سال و شروع سال جدید گفت: برنامه ریزی های لازم برای ذخیره داریم و مجوز توزیع به همه استان ها ابلاغ شده است.

وی اظهارداشت: روزانه در تهران ۱۰۰ تا ۱۱۰ تن تخم مرغ با قیمت شانه ای ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان توزیع می شود و همچنین مجوز توزیع در شهرستان ها نیز صادر شده است.

مدیرعامل شرکت پشتیانی امور دام تاکید کرد: برنامه لازم برای استمرار و پشتوانه توزیع این موضوع انجام شده است البته بخش زیادی نیز از محل واردات تامین می شود.

به گفته وی در مرحله اول ۱۰ هزار تن تخم مرغ وارد شده و مجوز واردات ۳۵ هزار تن نیز صادر شده است البته بخش خصوصی نیز در کنار این مرکز واردات خوبی انجام داده است.

ورناصری با اشاره به اینکه بخش عمده این محموله ها از گمرکات شهریار، غرب، بازرگان و آستار وارد می شود، افزود: با توجه به اینکه توزیع در فروشگاه های زنجیره ای، سازمان ها و میادین به وفور انجام می شود بنابراین شاهد هستیم که این روند اثر خود را گذاشته است.

وی اظهارداشت: توزیع مرغ و تخم مرغ مدت زمان زیادی است که شروع شده و از هفته گذشته شدت توزیع آنها را افزایش دادیم و گوشت قرمز نیز از ابتدای سال توزیع می شود و مشکل خاصی در این زمینه نداریم.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام درباره قیمت مرغ و تخم مرغ گفت: اگرچه مرغ و تخم مرغ در روزهای گذشته قیمت متعادلی داشت اما به دلیل توزیع مستمر شاهد روند نزولی قیمت ها بودیم.

وی اعلام کرد: قیمت هر کیلو مرغ منجمد به تمام متقاضیان، مراکز مصرف عمده، فروشگاه ها، میادین، سازمان ها و ارگان ها ۵۸۰۰ تومان است و قیمت مصرف کننده در سطح شهر ۶۲۰۰ تومان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches