×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
قیمت هرعدد تخم مرغ در میادین پایتخت ۴۹۳ تومان است

اقتصادتهران: سازمان مدیریت و نظارت بر میادین شهرداری تهران قیمت هر عدد تخم مرغ طرح تنظیم بازار در این میادین را ۴۹۳ تومان اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی این سازمان به ایرنا، قیمت هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی با وزن هزار و ۷۰۰ تا هزار و ۸۰۰ گرمی طرح تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار پایتخت ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان است.

بر اساس این گزارش هر شانه هزار و ۶۰۰ تا هزار و ۷۰۰ گرمی تخم مرغ‌ خارج از طرح تنظیم بازار نیز به قیمت ۱۶ هزار و ۹۰۰ به شهروندان عرضه می شود.

همچنین شانه های ۳۰ عددی هزار و ۷۰۱ تا هزار و ۸۰۰ گرمی و هزار و ۸۰۱ تا هزار و ۹۰۰ گرمی به ترتیب ۱۷ هزار و ۹۰۰ و ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان است.

براساس نرخنامه ارائه شده از سوی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تهران، بسته های ۲۰، ۱۵ و ۱۲عددی تخم مرغ نیز به ترتیب ۱۲ هزار و ۳۰۰، ۹ هزار و ۱۰۰ و ۷ هزار و ۸۰۰ تومان در بازارهای پایتخت عرضه می شود.

قیمت بسته های ۹ عددی تخم مرغ ۶ هزار تومان و بسته های ۶ عددی نیز ۴ هزار و ۱۰۰ تومان است.

این گزارش افزوده است که تمامی تخم مرغ‌های شناسنامه دار می‌بایست از لحاظ وزنی و حجمی یکنواخت باشند و درج مشخصات شامل تاریخ تولید، انقضا و نام واحد تولیدی بر روی هر عدد از تخم مرغ‌ها الزامی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches