×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
قیمت سکه در کانال چهار میلیون تومانی باقی ماند

اقتصادتهران: فعالان بازار طلا و سکه روز شنبه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را چهار میلیون و ۴۲۰ هزار تومان و هر قطعه طرح قدیم را چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروختند.

به گزارش ایرنا، مقایسه نرخ فروش مسکوکات طلا در روز شنبه نسبت به پنجشنبه گذشته (۱۹ مهر) نشان می دهد که قیمت ها تغییر محسوسی نداشته است و هر قطعه نیم سکه ۲ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان عرضه می شود.

امروز هر ربع سکه یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۷۰ هزار تومان به خریداران عرضه شده و بهای هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۴۲۲هزار تومان و هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۸۲۸ هزار تومان تعیین شده است.

در بازارهای جهانی هر اونس طلا یک هزار و ۲۱۸ دلار قیمت گذاری شده است که نسبت به هفته گذشته روند رو به رشد دارد.

صرافی بانک ملی بهای خرید هر یورو را برای روز شنبه ۱۶ هزار تومان و هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرده است و در مقابل هر یورو را ۱۶هزار و ۱۰۰ تومان و هر دلار را ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان می فروشد.

طبق نرخ های اعلامی در سامانه نظارت ارز (سنا)، در پایان معاملات پنجشنبه گذشته هر اسکناس یورو به طور میانگین ۱۶ هزار و ۶۸۳ تومان و هر دلار آمریکا ۱۴ هزار و ۳۹۸ تومان فروخته شده بود و بهای حواله ارزی یورو به ۱۰ هزار و ۴۸۳ تومان و حواله های دلار به ۱۴ هزار و ۴۵۳ تومان رسیده بود.

نرخ های اعلامی در سنا بیانگر میانگین وزنی نرخ خرید و فروش ارز بر مبنای معاملات ثبت شده در «سامانه نظارت ارز (سنا)» توسط صرافی‌های مجاز کل کشور اعم از صرافی های بانکی و سایر صرافی ها است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches