×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
قیمت انواع سکه در نخستین روز از آخرین هفته تابستان

اقتصادتهران: فعالان بازار سکه و طلا امروز (شنبه) شاهد ریزش بهای طلا و انواع سکه در بازار آزاد بودند؛ به شکلی که قیمت هر سکه تمام طرح جدید با ۴۶ هزار ریال کاهش به ۱۲ میلیون و ۴۹۶ هزار ریال رسید.

بر اساس نرخ‌های اعلام شده در تارنمای اتحادیه طلا، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم در معاملات بازار آزاد افت ۵۰ هزار ریالی را پشت سر گذاشت و ۱۲ میلیون ۲۷۰ هزار ریال عرضه شد.

قیمت هر نیم سکه نیز با ۴۰ هزار ریال کاهش به ۶ میلیون و ۴۹۰ هزار ریال رسید.

امروز هر ربع سکه ۳۰ هزار ریال عقبگرد داشت و سه میلیون و ۵۹۰ هزار ریال به فروش رفت و سکه گرمی با کاهش ۱۰ هزار ریالی به قیمت ۲میلیون و ۴۸۰ هزار ریال در ویترین طلا فروشی ها قرار گرفت.

دربازارهای جهانی نیز قیمت هر اونس طلا یک لار و ۵۰ سنت کاهش یافت و به یک هزار و ۳۲۰ دلار و ۲۰ سنت رسید؛ هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با پنج هزار و ۸۰ ریال کاهش، به بهای یک میلیون ۲۴۱ هزار و ۸۳۰ ریال به فروش رفت.

در بازار آزاد ارز و بر اساس نرخ های اعلام شده اتحادیه طلا، بهای هر دلار آمریکا با ۲۰ ریال افزایش به ۳۹ هزار و ۱۲۰ ریال رسید اما هر یورو با ۲۰ ریال کاهش قیمت، ۴۷ هزار و ۲۵۰ ریال فروخته شد؛ هر پوند انگلیس نیز با رشد ۹۶۰ ریالی ۵۲ هزار و ۹۸۰ ریال قیمتگذاری شد.

در سامانه نظارت ارز (سنا) قیمت هر دلار آمریکا ۳۹ هزار و سه ریال و هر یورو ۴۶ هزار و ۶۸۷ ریال ثبت شده است که به ترتیب هر دلار ۵۷ ریال و یورو ۲۴۴ ریال نسبت به میانگین قیمت ها در پایان روز پنجشنبه (۲۳ شهریور) افت دارد.

در این سامانه قیمت هر پوند انگلیس ۵۲ هزار و ۱۱۳ ریال و هر درهم امارات ۱۰ هزار و ۶۸۷ ریال اعلام شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches