×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
قلیان فروشی در جنگل لویزان ممنوع شد

اقتصادتهران: شهردار ناحیه ۷ منطقه ۴ از اجرای طرح ضربتی جمع آوری قلیون کش ها و قلیون فروشان در بوستان ها و معابر این ناحیه خبر داد و افزود: در حال حاضر این طرح در بوستان جنگلی لویزان به مرحله اجرا درآمده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، سید محسن حجت پور شهردار ناحیه ۷ با اعلام این خبر گفت: با توجه به حضور شبانگاهی تعدادی افراد سودجو در حاشیه خیابان هنگام حد فاصل چهارراه استقلال تا بزرگراه شهید بابائی و بخش هایی از جنگل لویزان که با عرضه و اجاره قلیان و مواد مخدر علاوه برآسیب رساندن به فضای سبز و مبلمان شهری موجبات نارضایتی اهالی و مشکلات متعدد در عبور و مرور وسائط نقلیه را فراهم آورده بودند، با همکاری  دادسرای ناحیه ۴ تهران و کلانتری ۱۴۶ فرجام جمع آوری و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی افزود: به منظور جلوگیری از تجمع افراد بزهکار در حاشیه غرب و جنگل لویزان که علاوه بر فروش و اجاره قلیان آسیب های فراوانی را به فضای سبز وارد نموده بودند سرتاسر این محور نرده کشی شد.

حجت پور اضافه کرد: در ادامه روند پاکسازی محور خیابان هنگام ضمن دستگیری سه نفر از عرضه کنندگان قلیان و تحویل این افراد به مراجع قضایی، ۴ دستگاه خودرو و موتور سیکلت توقیف و فک پلاک شد.

شهردار ناحیه ۷ تصریح کرد: به منظور رفاه حال خانواده ها و همچنین کاهش هنجارهای اجتماعی، این طرح در محدوده ناحیه ۷ استمرار خواهد داشت.

حجت پور از اجرای تمهیدات ویژه برای جلوگیری از حضور اینگنه افراد در محدوده جنگل لویزان خبر داد و گفت: با درخواست مراجع قضایی جهت استمرار این طرح، ضمن انجام تبلیغات محیطی، نصب یک دستگاه کانکس تیپ نیروی انتظامی در محل‌های مورد نیاز در دستور کار قرار گرفته است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches