×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
قراردادهای جدید شرکت پست

شرکت پست در راستای استفاده بهینه از ظرفیت ها و قابلیت های شبکه چند قرارداد جدید را منعقد نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت پست، ترکیان، مدیرکل مهندسی عملیات پستی در تکمیل خبر فوق افزود: براساس توافق صورت گرفته پست و شرکت جوینده یابنده راهگشا در زمینه توزیع مجدد مرسولات معطله و بلاتکلیف با یکدیگر همکاری می نمایند.

وی با بیان این که این قرارداد با مجری گری منطقه ۱۸ پستی اجرا می گردد درخصوص تعهدات طرفین عنوان کرد: مطابق فرایند تعریف شده پست فهرست کاملی از مرسولات رسوب کرده در استان یا منطقه شامل مرسولات برگشتی، غیرقابل توزیع و معطله و مدارک پست یافته رسوبی به صورت هفتگی تهیه و در اختیار نماینده طرف قرارداد می گذارد. مرسولات تعیین تکلیف شده توسط طرف قرارداد با نظارت و در حضور متصدیان پست از جانب نماینده طرف قرارداد پاکت گذاری و نشانی نویسی می شود.

مدیرکل مهندسی عملیات پستی درخصوص قرارداد دیگر شرکت پست اظهار داشت: این شرکت با شرکت شهاب تی وی نیز در زمینه قبول، آماده سازی، رهسپاری و توزیع مرسولات این شرکت قراردادی را به امضا رسانده است.

ترکیان با اشاره به این که منطقه ۱۳ پستی به عنوان مجری این قرارداد تعیین گردیده است بیان داشت: در این قرارداد پست مرسولات شرکت مذکور را از محل استقرار وی جمع آوری، لفاف و نشانی مرسولات را کنترل می نماید.

وی با بیان این که پست مرسولات آماده سازی شده را به صورت پیشتاز به مقاصد مربوطه دپش بندی می نماید افزود: پست می تواند مرسولات را بنا به درخواست مشتری با استفاده از سرویس بیمه با ارزش اظهار شده قبول و ثبت نماید .

مدیرکل مهندسی عملیات پستی در همین ارتباط از قرارداد پست و شرکت ایرانسل در زمینه قبول، رهسپاری و توزیع مرسولات آی سیم با مجری گری منطقه ۱۱ پستی و قرارداد پست و شرکت الماس هوشمند در زمینه انجام امور پستی این شرکت با مجری گری منطقه ۱۴ پستی خبر داد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches