اقتصادتهران: نشست صمیمانه مهندس مجید صفدری به همراه تعدادی از مشاورین، معاونین و مدیران با پرسنل و نمایندگان شبکه فروش شعب ساری و بابل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه “ما”، در این نشست علاوه بر مدیرعامل، امیر حسین قربانی معاون توسعه بازار و شبکه فروش، اسماعیل مهمانی مشاور مدیرعامل، امیر شفیعی مدیر امور شعب، جلال کشورسیما مدیر بیمههای مهندسی، سعید طاهری مدیر بیمههای مسئولیت، امیر راد سعید مدیر بازاریابی و جمعی از پرسنل و نماینگان محترم شبکه فروش حضور داشتند.
مجید صفدری در این نشست با تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری در این شرکت گفت: تمامی اقدامات و فعالیت های شعب و نمایندگان شبکه فروش باید بر محور مشتری مداری و رعایت حقوق آنان و افزایش رضایت بیمه گذاران و تکریم ارباب رجوع صورت بگیرد. ما نیز در جهت تحقق همین هدف گام برداشته و در ۱۵ ماه گذشته ۱۵ شعبه جدید افتتاح و راه اندازی کردیم.
وی با اشاره به تعداد شعب استان مازندران اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر در استان مازندران سه شعبه فعالیت میکند، در راستای نیل به هدف اصلی شرکت، توقعات نیز از شبکه فروش و نمایندگان استان افزایش یافته است. در معاونت شبکه فروش و توسعه بازار برنامه ریزیها بر اساس توانمندیها و ظرفیت های هر استان انجام شده و با توکل به خداوند و تلاش روزافزون و توجه به اصل بازاریابی مدرن می توان به جایگاه رفیع بیمه گری در استان مازندران دست یافت.
لازم به ذکر است در این نشست روسای شعب ساری و بابل با ارائه گزارش عملکرد و ارائه اطلاعات و ضریب خسارت و سهم از بازار؛ فعالیت شعبه خود را تشریح کردند.
در ادامه مراسم از نمایندگان برتر شرکت بیمه “ما” در استان مازندران تقدیر به عمل آمد.
دیدگاه ها بسته هستند.