×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
فعالیت ۴۰ نفر از کمیته بازرسی و نظارت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در ایام نوروز

اقتصادتهران: رییس کمیته بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از آغاز فعالیت ۴۰ نفر نیروی این کمیته به صورت تیم های بازرسی سیار و نیروهای مستقر در مجتمع های تجاری ویژه ایام تعطیلات نوروز در دو شیفت صبح و عصر خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، داریوش جهانبین با بیان این مطلب، اظهار کرد: هدف از فعالیت این نیروها، ارتقا خدمات و حفظ کیفیت خدمات ارائه شده در مجتمع های تجاری، واحدهای صنفی، مجموعه های اقامتی، تاسیسات گردشگری سطح جزیره است. وی ادامه داد: ۱۵ نفر از این نیروها در قالب ۵ تیم سیار، بازرسی های مشترک با حضور نمایندگان اصناف، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی و در صورت اخذ دستور از مقام قضایی با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی فعالیت می کنند.

رییس کمیته بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم افزود: همچنین ۲۵ نفر از نیروهای این کمیته به صورت دائم در مجتمع های تجاری و دفتر این کمیته استقرار پیدا کرده و مشغول خدمت رسانی به گردشگران هستند.

جهانبین یادآور شد: نیروهای این کمیته به منظور نظارت مستمر بر مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و رسیدگی به اماکن مختلف اقامتی و پذیرایی در راستای حفظ و ارتقای سطح سلامت قشموندان و گردشگران ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ فعال شده‌اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches