×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
فعالیت ۱۱۰ صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی

اقتصادتهران: یک مقام مسئول با بیان اینکه ۱۱۰ صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در کشور فعالیت می کنند، گفت: سرمایه این صندوق ها هزار و ۴۵۵ میلیارد تومان است.

به گزارش مهر، سیدعبدالکریم رضوی اردکانی، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در نشستی خبری که به مناسبت دهه فجر برگزار شده بود با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۰ صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کشور داریم، اظهار داشت: این صندوق ها غیردولتی هستند و کشاورزان کشور آنها را اداره می کنند.

وی با بیان اینکه ۳۲ مورد از این صندوق ها استانی و ۸ مورد از آنها تخصصی – ملی هستند، گفت: ۱۳ صندوق نیز متعلق به زنان عشایری و روستایی، ۸ صندوق متعلق به منابع طبیعی و ۴۹ صندوق شهرستانی است.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با اشاره به اینکه در حال حاضر سرمایه گذاری انجام شده در این ۱۱۰ صندوق ۱۴۵۵ میلیارد تومان است، افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان برنامه ششم ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری دیگر باید در این صندوق ها انجام شود و در مجموع میزان سرمایه گذاری این صندوق ها به ۷ هزار و ۴۵۵ میلیارد تومان برسد.

رضوی تصریح کرد: ۴۶ درصد سرمایه این صندوق سهمیه دولت و ۵۴ درصد آورده اعضا است.

وی با بیان اینکه در این صندوق ها هم اکنون ۷ هزار و ۵۶۷ تشکل سهامدار هستند، اضافه کرد: حدود ۹۰ هزار کشاورز و زنان روستایی از سهامداران این صندوق ها هستند.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه در سال جاری ۷ صندوق دیگر در کشور تشکیل شده است، گفت: ۴ مورد از این صندوق ها متعلق به منابع طبیعی است که در استانهای سمنان، هرمزگان، یزد و جنوب کرمان تشکیل شده. همچنین ۳ صندوق دیگر نیز در حوزه شهرستانها تشکیل شده است.

به گفته رضوی سرمایه اولیه هر صندوق ۶ میلیارد تومان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches