×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
فعالیت سامانه‌های ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس تا نیمه آبان‌ماه

اقتصادتهران: معاون وزیر آموزش و پرورش ضمن بیان اینکه سامانه‌های ثبت نام دانش‌آموزان تا نیمه آبان ماه فعال هستند گفت: بر اساس رایزنی های صورت گرفته با دانشگاه فرهنگیان، مقرر شد معلمان جدیدی که امسال جذب خواهند شد و باید دوره کارورزی را بگذرانند، از تجارب معلمان بازنشسته استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بازگشایی مدارس و جذب همه کودکان به مدارس گفت: با تاکیدات مقام معظم رهبری و تلاش های دولت در این زمینه، امسال فرصتی فراهم شد تا با صدور کارت حمایت تحصیلی برای دانش آموزان فاقد مدارک و اوراق هویتی که نمی‌توانستند سال‌های قبل در مدارس ثبت نام کنند، تسهیلاتی ایجاد شود تا آنها با همکاری وزارت کشور و وزارت آموزش و پرورش با دریافت کارت مذکور از فرمانداریها،  امکان ثبت در مدارس نام داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم برای ثبت نام تمام کودکانی که در ایران زندگی می‌کنند در مدارس، لحاظ شده است، عنوان کرد: در حال حاضر بیشتر از ۴۰۳ هزار نفر از کودکان اتباع را در همه مقاطع در مدارس ثبت نام کردیم به طوریکه در دوره ابتدایی  در مجموع شاهد رشد پنج درصدی حضور دانش آموزان هستیم.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش که در برنامه‌ای رادیویی صحبت می‌کرد در خصوص اقدامات انجام شده برای بازماندگان از تحصیل، اعلام کرد: عزم و اراده جدی در آموزش و پرورش، همکاری با سایر نهاد ها است تا فرصت برگرداندن کودکان به مدرسه را فراهم کنیم. خوشبختانه در این زمینه سازمان های مردم نهاد نیز حمایت‌های بسیار خوبی داشته‌اند و امیدواریم رسانه‌ها با فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم در رابطه با اهمیتی که می تواند تحصیل داشته باشد، نقش ایفا کنند؛ در اینکه ما شاهد باشیم هیچ کودکی پشت درهای مدرسه نماند و همه فرزندان در سن تحصیل، در مدرسه ها حضور داشته باشند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches