×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
فروش اینترنتی بلیت هواپیمای مسافری پیام البرز آغاز شد

اقتصادتهران: مدیرکل عملیات فرودگاهی پیام استان البرز از آغاز فروش اینترنتی بلیت نخستین پرواز هواپیمای مسافربری این فرودگاه خبر داد.

علی کاملی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۳ شهریور جاری نخستین هواپیمای مسافری با مبدا مشهد مقدس در فرودگاه بین المللی پیام به زمین خواهد نشست.

وی ادامه داد: همچنین ساعت ۱۶:۱۵ همان روز پرواز از مبدا کرج به سمت مشهد انجام می شود.

مدیرکل عملیات فرودگاهی پیام استان البرز اضافه کرد: با راه اندازی بخش مسافربری فرودگاه پیام در مرحله نخست روزهای چهارشنبه و جمعه هر هفته، پرواز از این فرودگاه به سمت مشهد و برگشت انجام خواهد شد.

کاملی گفت: همچنین مسیرهای جدیدی در حال برنامه ریزی است که با تکمیل شدن روند آنها، در آینده اطلاع رسانی می شود.

شرکت خدمات هوایی پیام در سال ۱۳۶۹ با عنوان مرکز خدمات هوایی برای ارایه خدمات هوایی و حمل ونقل و توزیع بار کالاهای پستی و ارائه خدمات بالگردی به نقاط سخت گذر در شرایط جوی متفاوت و پشتیبانی از عملیات توسعه و تایید و تجهیز و نگهداری مراکز، دستگاه ها و امکانات مخابراتی و پستی کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

با توجه به موقعیت و جایگاه این شرکت و همجواری آن با استان تهران طبق مصوبه تیرماه ۱۳۸۲ هیات دولت، ۳ هزار و ۶۰۰ هکتار از اراضی فرودگاه پیام به عنوان منطقه ویژه اقتصادی تعیین شد.

نزدیک ترین منطقه ویژه اقتصادی کشور به تهران، قرار داشتن فرودگاه در داخل اراضی منطقه ویژه و امکان بهره گیری از کلیه تاسیسات، تجهیزات و تسهیلات آن، قرار گرفتن در مجاورت مرکز اقتصادی، صنعتی و کشاورزی کشور، نزدیکی به راه آهن سراسری، متروی تهران – کرج و شاهراه های ارتباطی کشور و دارا بودن شرایط اقلیمی مناسب از جمله مزیت های این منطقه است.

همچنین برخورداری از امکانات زیربنایی و اداری مانند گمرک، صدورگذرنامه اختصاصی و بانک، وجود نیروی کار ارزان در منطقه، قرار گرفتن در مسیر تلاقی ۵ استان اقتصادی کشور، نزدیکی به مراکز تحقیقاتی و نیروهای تحصیل کرده و متخصص منطقه، نزدیکی به مراکز تولید میوه، سبزی و گل و گیاه بدون محدودیت و مراکز عمده تولید و مصرف کالاها و خدمات، وجود هاب پستی از دیگر مزیت های فرودگاه پیام و منطقه ویژه اقتصادی آن است .

اکنون خدمات هوایی حمل بار و کالا در فرودگاه پیام به مناطق مختلف جهان در حال انجام است.

مسافربری شدن فرودگاه بین المللی پیام، آرزوی دیرینه مردم استان البرز است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches