×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
فرود اضطراری هواپیمایی زاگرس در فرودگاه اصفهان

اقتصادتهران: پرواز شرکت هواپیمایی زاگرس در مسیر اصفهان به تهران به دلیل نقص فنی در چرخ جلو در اولین دقایق بامداد چهارشنبه به فرودگاه اصفهان بازگشت.

به گزارش افرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، پرواز شماره ۴۰۶۶ شرکت هواپیمایی زاگرس مسیر اصفهان به تهران در ساعت ۲۳ سه شنبه پس از برخاستن از باند فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با اعلام خلبان مبنی بر وضعیت اضطراری و نقص فنی در چرخ جلو، درخواست بازگشت کرد.

بر پایه این گزارش هواپیمای یاد شده با در نظر گرفتن کلیه تمهیدات ایمنی و با مهارت خلبان حوالی ۳۷ دقیقه بامداد چهارشنبه به اصفهان بازگشت و به سلامت در فرودگاه این شهر به زمین نشست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در این ارتباط گفت: بازگشت و فرود اضطراری پرواز ۴۰۶۶ هواپیمایی زاگرس مسیر اصفهان – تهران که شب گذشته در فرودگاه اصفهان اتفاق افتاد به دلیل آسیب دیدگی چرخ جلو هواپیما بود.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با ایرنا افزود: این هواپیما در ساعت ۲۳ با ۱۶۳ نفر مسافر و خدمه عازم تهران بود که خلبان با اعلام وضعیت اضطراری و نقص فنی در چرخ جلو درخواست بازگشت به فرودگاه اصفهان را کرد.

وی افزود: پس از اعلام فرودگاه اصفهان عوامل مدیریت بحران استانداری همراه با ۱۶۰ نفر از عوامل آتش نشانی، فوریت های پزشکی، امداد و نجات هلال احمر استان و کارشناسان منطقه هوایی شهید بابایی در فرودگاه حاضر شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهارکرد: اقدام های لازم برای فراهم کردن زمینه فرود این هواپیما توام با سلامتی توسط عوامل مدیریت بحران و کارشناسان فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان انجام و باند فرود نیز فوم پاشی شد.

وی افزود: در این حادثه کلیه دستورالعمل های سازمان هواپیمایی کشور اجرا شد و خوشبختانه پرواز ۴۰۶۶ هواپیمایی زاگرس مسیر اصفهان – تهران با هماهنگی و درایت مسئولان فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و عوامل مدیریت بحران استانداری اصفهان به رغم آسیب دیدگی چرخ جلو هواپیما بدون کوچکترین حادثه در ساعت۳۷ دقیقه بامداد امروز ( چهارشنبه ) به سلامت به زمین نشست.

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای ۲ باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با۱۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

این فرودگاه که در مرکز کشور قرار دارد، به عنوان مُعین فرودگاه های کشور عمل می کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری، اورژانسی و هدایت شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches