×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: رییس سازمان هواپیمایی کشوری از تلاش برای تبدیل شدن فرودگاه امام خمینی(ره) به هاب مهم در منطقه خبر داد و افزود: انجام این‌کار در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری است.

علی عابدزاده در آیین افتتاح هشتمین همایش بین ‌لمللی ایکائو به برگزاری این رویداد مهم از سوی سازمان هواپیمایی وایکائو اشاره کرد و افزود: بحث صدور MRTD و امنیت مسافران با استفاده از داده های بیو متریک از مباحث مورد بررسی در این همایش است و جمهوری اسلامی ایران مایل است از تجربیات ایکائو و دیگر کشورها استفاده کند.

وی تصریح کرد: با توجه به استراتژی های در حال توسعه کشورهای عضو باید مزیت هواپیمایی کشوری با شکل‌هایی که مربوط به اسناد و مسافر هستند را بررسی کند تا کشورها تشویق به استفاده از گذرنامه های الکترونیکی شوند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی از بحث یکپارچگی امنیت پرواز در کشورهای عضو ایکائو استقبال می‌کند گفت: در این راستا و برای اقتصادی کردن فرایند پروازها اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

عابد زاده گفت: سازمان هواپیمایی کشوری علاقه مند است تا از دانش و تخصص اعضای ایکائو به منظور تحقق بخشیدن به اهداف استراتژی ایکائو بهره‌مند شود.

وی اظهار داشت: برای اینکه بتوان شرق و غرب را در شرایط هوایی به یکدیگر متصل کنیم ضرورت دارد فعالیت بیشتری در این راستا صورت گیرد.

عابد زاده با اعلام اینکه ایران در عرصه هوانوردی و ناوبری هوایی جایگاه ویژه ای دارد گفت: ایران پلی بین شرق و کشورهای اروپایی است و کوتاه ترین مسیرهای هوایی را در سراسر آسیا در اختیار کشورها قرار می‌دهد که این موضوع سبب کاهش دو برابری مسیرها و در بخش مدیریت حمل و نقل هوایی، نظارت بر هوانوردی سبب افزایش سطح کیفی ترانزیت هوایی می‌شود.

وی یاد آور شد: ایران با ۸۰ فرودگاه عملیاتی و فعال خدمات داخلی و بین المللی ارائه می‌کند و پیش بینی می شود فروگاه امام خمینی (ره) در آینده یکی از مراکز مهم توسعه باشد.

وی گفت: فرودگاه امام خمینی (ره ) از تسهیلاتی برخوردار خواهد شد تا بتواند مسافران بیشتری را پذیرا باشد.

به گزارش ایرنا، عابد زاد تصریح کرد: افزایش نیروهای متخصص در صنعت حمل و نقل یکی از برنامه‌هایی است که بدان نیاز داریم.

هشتمین اجلاس بین المللی ایکائو با حضور، محمد‌حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، مسئولان وزارت خارجه، نمایندگان کشورهای عضو ایکائو، سازمان های فعال در زمینه هوانوردی و صنایع هوایی از جمله سازمان ملل، ایکائو، انجمن بین المللی شرکت های هواپیمایی (IATA) و نمایندگانی از وزارتخانه‌های اطلاعات، راه و شهر سازی و امور خارجه صبح امروز در مرکز همایش‌های بین المللی کیش افتتاح شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches