×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
فرهنگ سازی استفاده از حمل و نقل پاک در پویش مردمی یک‌ روز بدون خودرو

اقتصادتهران: پویش یک‌ روز بدون خودرو روز جمعه ۳۱ شهریورماه به مناسبت روز جهانی بدون خودرو، با هدف ارتقای کیفی و کمّی حمل و نقل عمومی و ترویج و توسعه‌ دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی برگزار شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک علیرضا اسفراینی نژاد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه بر آمادگی هرچه بیشتر برای استقبال از مهر و اقدامات ویژه‌ به مناسبت روز جهانی بدون خودرو با حضور شهروندان و مدیران شهری تاکید کرد.

اسفراینی نژاد تصریح کرد: در این پویش، با آموزش‌های لازم مردم تشویق می‌شوند سفرهای شهری خود را با استفاده از وسایل نقلیه‌ عمومی انجام دهند و در صورتی که محل کارشان به محل سکونت‌ یا تحصیل‌شان نزدیک باشد و نیز در خریدهای روزانه‌ خود، از حمل و نقل پاک استفاده کرده یا پیاده‌روی کنند.

وی اهمیت و ضرورت آموزش مفاهیم ترافیکی به کودکان و والدین آنها را مورد تأکید قرار داد تصریح کرد: فاصله نزدیک روز جهانی بدون خودرو با اول مهر، فرصت مغتنمی است تا شهروندان به ویژه دانش‌آموزان نسبت به حقوق و وظایف شهروندی خود و همچنین، آموزه‌ها و مفاهیم صحیح ترافیکی بیشتر آگاه شوند.

گفتنی است اجرای این پویش با مشارکت شهرداری ناحیه ده و شهروندان با اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، شاد و مفرح همراه با مسابقه و جوایز جمعه، ۲۹ شهریور ،ساعت ۱۵الی۱۸در شهرک قائم، ضلع شرقی میدان قائم، خیابان خندان برگزار شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches