×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
فرهنگ سازی بازیافت در مجتمع های مسکونی ناحیه سبز شمال تهران

تمامی مجتمع های مسکونی ناحیه سبز شمال تهران با حضور آموزشگران طرح جهادی، تحت آموزش طرح تفکیک پسماند خشک از مبدا قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهدی جمشیدیان مسئول اداره بازیافت و تبدیل مواد شهرداری منطقه یک با اعلام این خبر اظهار داشت : تمامی برج ها و مجتمع های مسکونی بالای ۳۰ واحد مانند آتی ساز، کوثر، مروارید و… در ناحیه ۹ منطقه یک که به عنوان ناحیه سبز شمال تهران شناخته شده است تحت آموزش بازیافت و تفکیک پسماند خشک از مبداء قرار گرفتند.

وی افزود: بیش از ۸ هزار نفر از شهروندان این ناحیه که برخی از آنها مدیران ساختمان های بلند مرتبه و مجتمع های مسکونی بودند با حضور ۱۰ آموزشگر جهادی تحت آموزش های طرح تفکیک پسماند خشک قرار گرفته اند.

مسئول اداره بازیافت و تبدیل مواد شهرداری منطقه یک گفت: آموزشگران طرح تفکیک پسماند در خصوص معرفی پسماندخشک، نحوه تفکیک مواد، مزایای تفکیک از مبداء و صرفه های اقتصادی آن اطلاعات لازم را در اختیار شهروندان قرار دادند.

جمشیدیان تصریح کرد : با تحویل بیش از ۱۴۰ مخزن ۱۱۰۰ و ۲۴۰ لیتری به این مجتمع ها و جمع آوری هفتگی مخازن طرح تفکیک در این ناحیه از رشد بالایی برخوردار بوده است به طوری که در حال حاضر هفتگی ۱۲ تن مواد بازیافتی از محدوده ناحیه ۹ جمع آوری می شود.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت : جمع آوری پسماند خشک با استفاده از خودروی ملودی و مکانیزه انجام می شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches