×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: رئیس مجمع خیرین مدرسه‎ساز کشور گفت: یک هزار خیر در دیگر کشورهای جهان در امر مدرسه ‎ سازی گام برداشته‎اند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا حافظی در حاشیه بازدید از دو مدرسه خیر ساز امیرحسن حافظی و قلم چی شهرستان بروجرد، اظهار کرد: حدود ۱۰ درصد از ایرانیان در دیگر کشورهای جهان سکونت دارند و فرزندان آن‌ها در مدارس بیگانه با زبان دیگری به غیر از فارسی در حال فراگیری دروس هستند و زبان ملی ایرانی را فراموش می‌کنند و حتی علیه جمهوری اسلامی بدآموزی می‌بیند.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع تشکل خیرین مدرسه‌ساز در جهان حضور فیزیکی خود را گسترش می‌دهد تا اصالت ایرانی حفظ شود و با ساخت مدارس ایرانی و حضور معلمان فارسی‌زبان، نام جمهوری اسلامی همیشه پاینده و استوار باقی بماند.

این مسئول افزود: خوشبختانه حرکت عظیم مدرسه‌سازی در کشور مورد تأیید مقام معظم رهبری بوده و ایشان این اقدام را حرکتی مبارک دانستند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور تصریح کرد: هم‌اکنون ۶۵۰ هزار خیر مدرسه‌ساز در داخل کشور و یک هزار خیر در دیگر کشورهای جهان در این امر خیر قدم گذاشته و هدف مقدسی را دنبال می‌کنند و این حرکت در جهان و در داخل کشور رو به گسترش است.

حافظی اضافه کرد: در دنیایی که جنگ  و جدال و خونریزی حاکم شده، با درایت رهبر معظم انقلاب، جمهوری اسلامی کشوری امن بوده و در جامعه خیرین مدرسه‌ساز به خود می‌بالیم که توانستیم محیط‌های آموزشی مناسبی را برای فرزندان و آینده‌سازان کشور فراهم کنیم.

وی بیان کرد: دانش آموزان نیز باید تلاش کنند تا در سایه این امنیت و نعمت آموزشی، افتخارات بزرگی را برای کشور خلق کنند و همواره در جهان شگفتی‌آفرین باشند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches