×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
فراخوان واگذاری ۲۰ قطعه زمین با کاربری خدمات – واقع در درگهان  با توجه به مقررات و ضوابط انتشار فراخوان برای واگذاری زمین

اقتصادتهران: با توجه به مقررات و ضوابط انتشار فراخوان برای واگذاری زمی جهت جذب سرمایه گذار، ۲۰ قطعه زمین واقع در درگهان-ضلع شمالی اتوبان لافت-درگهان به سرمایه گذاران توانمند واگذار می شود.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، این ۲۰ قطعه زمین در مجموع به مساحت ۱۶ هزار متر مربع (هر قطعه ۸۰۰ متر مربع) با کاربری خدمات -کارگاهی از طریق مزایده عمومی به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار می گردد.

هدف از این واگذاری ها ارتقا سطح خدمات به ساکنان و گردشگران جزیره قشم است و متقاضیان واجد شرایط می توانند پس از احراز توانمندی نسبت به سرمایه گذاری اقدام نمایند.

براساس این گزارش، متقاضیان می توانند با مراجعه به وبسایت سازمان منطقه آزاد قشم به آدرس Qeshm.ir در بخش فراخوان ها یا از طریق دانلود PDF فراخوان از شرایط آن اطلاع یابند.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches