×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
فراخوان سازمان جهانی هواشناسی برای اپ‌های وضع هوا

اقتصادتهران: سازمان جهانی هواشناسی از طریق فراخوان بین‌المللی درصدد انتخاب و معرفی بهترین اپ وضع هوا است.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، با استفاده روزافزون از گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان، اقبال عمومی به اپ‌های وضع هوا افزایش چشمگیری یافته است. در واقع اپ‌های وضع هوا، متداول‌ترین راه برای دسترسی به پیش‌بینی وضع هوا، اخطارهای هواشناسی و سایر اطلاعات مفید و مرتبط دیگر می‌باشند.

در این راستا، هزاران اپ وضع هوا را می‌توان دانلود کرد. برخی از آنان توسط سازمان‌های هواشناسی-آبشناسی کشورها طراحی و اجرا شده‌اند و برخی دیگر توسط نهادهای خصوصی یا اشخاص. این امر کاربران را با چالش انتخاب بهترین اپ مواجه کرده است.

به منظور تشویق و ترغیب به ابتکار و نوآوری در این زمینه، سازمان جهانی هواشناسی، مسابقه‌ای ترتیب داده که جوایز آن در مراسم بزرگداشت هفتادمین سالگرد تاسیس WMO اعطا می‌شود.

اپ‌هایی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند که پایه آب و هوایی یا اقلیمی داشته، رایگان بوده، همچنین از طریق یکی از دو فروشگاهGoogle Play  یا Apple Store یا وب سایت توزیع کننده اپ در دسترس باشند. محدودیتی برای شرکت در این مسابقه وجود ندارد و صاحبان اپ می‌توانند عموم مردم، مراکز تحقیقاتی و … باشند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches