×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
فرآیند کسب و کار نیازمند روابط عموی قوی است

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد معتقد است که در مقوله کسب و کار باید به روابط عمومی بیشتر توجه شود و روابط عمومی قدرتمند و تاثیر گذار می تواند فرآیند کسب و کار را تسهیل کند.

به گزارش موج، غلام حسن تقی نتاج، با بیان این مطلب در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی نمایندگان استان ها و شعب مرکزی بانک مهر اقتصاد که در مجتمع آموزشی حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار شد، گفت: این همایش دو روزه با هدف ابلاغ برنامه و بودجه سال ۹۲ استان ها، نقش آفرینی همیاران روابط عمومی در تحقق اهداف ارتباطی بانک، تشریح فرآیند طراحی کمپین های اطلاع رسانی و تشریح سند راهبردی روابط عمومی از ۲۸ تا ۲۹ خرداد ماه به مدت دو روز بر پا شد.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در ادامه با تقدیر از خلق حماسه سیاسی مردم همیشه در صحنه ایرانی در خصوص نقش روابط عمومی در سازمان ها گفت: فرآیند کسب و کار نیازمند روابط عمومی است و زمانی که یک سازمان در جهت تعالی گام بر می دارد نیازمند توسعه عملکرد در فعالیت های روابط عمومی است.

وی افزود: پویایی روابط عمومی موجب نشاط و تقویت حیات سازمانی می شود و این در حالی است که استمرار پویایی نیازمند تفکر و پاسخ به سوالاتی که موجب ارتقای سطح سازمانی خواهد شد.

نتاج در خصوص بانکداری اسلامی نیز بیان کرد: اجرا و استقرار بانکداری اسلامی از مهمترین اهداف بانک مهر اقتصاد است و بانکداری اسلامی اگر با اعتقاد باشد ارزشمند است وگرنه استفاده ابزاری از این مدل بانکداری پاسخگو نیست.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد، حرکت به سوی تحقق اهداف بانکداری بدون ربا و پس از آن بانکداری اسلامی را از بهترین آرمان های و اهداف بانک مهر اقتصاد بر شمرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches