×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
فائو برای مبارزه با گرسنگی در جهان ۱٫۰۶ میلیارد دلار نیاز دارد

اقتصادتهران: سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) از کشورهای جهان خواست با توجه به تشدید ناامنی غذایی در مناطق متاثر از جنگ و تغییر اقلیمی، یک میلیارد و ۶۰ میلیون دلار اعتبار را در قالب کمک مالی تامین کنند.

به گزارش دوشنبه دفتر نمایندگی سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در ایران، این اعتبار را برای کمک به افرادی که در ۲۶ کشور جهان دچار گرسنگی شدید شده اند نیاز دارد.

بر پایه این گزارش، شمار گرسنگان جهان در پی بحران‌های مرتبط با جنگ‌ها و تغییرات اقلیمی پس از چندین دهه، دوباره در مسیر افزایش قرار گرفته است.

فائو امیدوار است با کمک حامیان مالی بتواند به بیش از ۳۰ میلیون نفر که برای تامین معیشت خود به کشاورزی وابسته اند یاری رساند و از طریق مجموعه‌ای از اقدام ها تولید محلی غذا را احیا و تغذیه را تقویت کند.

برنامه‌های کمک‌رسانی فائو عبارت است از: تامین بذر، ابزار و دیگر اقلام مورد نیاز کشاورزی، حفاظت از معیشت از طریق مراقبت‌های دامپزشکی، سازماندهی آموزش با هدف ارتقای تولید، فرآوری، نیز مدیریت زمین و آب و ارائه کمک مالی به خانوارهای نیازمند تا بتوانند به غذا دسترسی فوری داشته باشند.

این نهاد وابسته به سازمان ملل قصد دارد در یمن، به عنوان کشوری که بالاترین شمار افراد دچار ناامنی شدید غذایی را در خود جای داده است، به پنج میلیون و ۷۰۰ هزار نفر یاری رساند.

این سازمان انتظار دارد در جمهوری دموکراتیک کنگو نیز به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر کمک کند.

در سودان جنوبی سه میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از برنامه‌های اضطراری حمایت از معیشت بهره‌مند می شوند.

در سوریه که سه‌چهارم خانوارهای روستایی غذای خود را تولید می‌کنند، فائو به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر ابزار کشاورزی ارائه می کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches