×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه شد

اقتصادتهران: رئیس قوه قضائیه در جلسه مسئولان عالی قضائی، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران را به عنوان سخنگوی قوه قضائیه معرفی کرد.

به گزارش مهر، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در این جلسه با اشاره به درخواست حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای مبنی بر واگذاری سمت سخنگویی دستگاه قضائی، با توجه به مأموریت‌های جدید ایشان اظهار کرد: جهاد و اجتهاد آقای محسنی اژه‌ای بر هیچکس در قوه قضائیه پوشیده نیست و حضور ایشان در دستگاه قضائی همواره مغتنم و مؤثر بوده است.

رئیس قوه قضائیه افزود: با توجه به درخواست آقای اژه‌ای مبنی بر واگذاری جایگاه سخنگویی قوه قضائیه، ضمن تقدیر از تلاش‌های ایشان در سمت سخنگویی، آقای اسماعیلی که از قضات شریف و مدیران دلسوز و تلاشگر دستگاه قضائی هستند، به عنوان سخنگوی قوه قضائیه این مسئولیت مهم را بر عهده خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، سخنگوی جدید قوه قضائیه علاوه بر ریاست کل دادگستری استان تهران، سمت‌هایی از جمله ریاست سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور و همچنین دادستانی مشهد را در کارنامه خود دارد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای نیز همچنان به عنوان معاون اول قوه قضائیه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches