×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
عملیات ضربتی پلیس برای جمع‌آوری یکهزار معتاد متجاهر

اقتصادتهران: رییس پلیس پایتخت از دستگیری بیش از ۳۰۰ خرده‌فروش موادمخدر و جمع‌آوری بالغ بر ۱۰۰۰ معتاد متجاهر در عملیات ضربتی شب گذشته پلیس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح جمع‌آوری معتادان و دستگیری خرده‌فروشان موادمخدر با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه سلسله عملیات‌های پلیس در برخورد با توزیع‌کنندگان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر عملیاتی در سطح تمامی یگان‌های پلیس مبارزه با موادمخدر در پایتخت به مرحله اجرا در آمد که تا به این لحظه براساس این عملیات، بالغ بر ۱۰۰۰ معتاد متجاهر در نقاط مختلف شهر دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه ماموران ما بیش از ۳۰۰ خرده فروش موادمخدر را شناسایی و دستگیر کردند، اظهارکرد: در این عملیات ۷ باند فروش عمده موادمخدر نیز شناسایی و منهدم شد و در مجموع ۵۴ کیلوگرم موادمخدر از این افراد کشف شد.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه در بحث مبارزه با معتادان و موادمخدر پلیس با جدیت اقدامات خود را انجام می‌دهد، گفت: برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر ادامه دارد.

رحیمی همچنین با اشاره به عملیات ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در ۲۰ روز گذشته خاطرنشان کرد: طی ۲۰ روز گذشته همکاران در پلیس موادمخدر بالغ بر ۲ تن انواع موادمخدر را کشف و ضبط کرده‌اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches