×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
عملیات بهینه سازی خط چهار شرکت آلومینیوم اراک (ایرالکو) به پایان رسید

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو) گفت: عملیات بهینه سازی خط چهارم تولید این شرکت با بهره گیری از دانش و استعداد مهندسان داخلی به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، بهمن اخوان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خط چهارم تولید شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو) به دلیل فرسودگی تجهیزات سال گذشته تعطیل شده بود و عملیات بهینه سازی به سرعت انجام شد.

وی ادامه داد: عملیات بهینه سازی این خط تولید با استفاده از استعداهای داخلی شرکت و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به پایان رسیده است و به زودی با حضور مقامات استانی به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو) بیان کرد: عملیات بهینه سازی خط چهارم ایرالکو صرفه جویی ۲۰ درصدی در مصرف انرژی و مواد اولیه را به همراه دارد و تولید را نیز ۱۰ درصد افزایش می دهد.

وی گفت: با توجه به اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب رویکرد اصلی دولت تدبیر و امید در برنامه های اقتصادی است، این شرکت نیز همه عملیات های تعمیرات و بهینه سازی خطوط تولید، صرفه جویی در منابع را اصل قرار داده و از ظرفیت های داخلی استفاده می کند.

اخوان بیان کرد: بهینه سازی خط سوم شرکت آلومینیوم اراک که در سال ۱۳۹۴ و با مشارکت پیمانکار خارجی انجام شده بود بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال برای شرکت هزینه داشت.

وی با بیان اینکه بازی های سیاسی دیگر در شرکت ایرالکو جایگاهی ندارد، اظهار کرد: این شرکت مادر تخصصی با تمام ظرفیت خود در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید به پیش می رود و تولید با کیفیت و رقابت پذیر با شرکت های خارجی تنها هدف مدیریت این شرکت است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches