×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
عملیات احداث بزرگراه شهید حکیم تکمیل می‌شود

تهران اکونومی: شهردار منطقه ۲۲ در جلسه شورای معاونان منطقه در خصوص رفع معارضان ادامه بزرگراه شهید حکیم گفت: « ارائه کار گروهی با تلاش شبانه روزی و همت جهادی، نقش اصلی را در آزادسازی بستر بزرگراه شهید حکیم ایفا کرده است. »

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، طرح ادامه بزرگراه شهید حکیم در محدوده منطقه با نزدیک به ۵/۱۳ کیلومتر مسافت، دارای ۲۴ معارض بود که مالکان آنها عمدتا سازمانها و نهادهای مختلف بودند. شهرداری منطقه ۲۲ طی بازه زمانی کمتر از یک ماهه به آزادسازی حدود ۱۹۵ هزار مترمربع از معارضان و فراهم شدن امکان احداث ادامه بزرگراه شهید حکیم اقدام کرد.

قاسم مولایی شهردار منطقه در این جلسه با تقدیر از عوامل اجرایی در رفع معارضان بزرگراه شهید حکیم گفت: « ما در سازمانی کار می کنیم که باید پاسخگوی مطالبات شهروندان باشد. کارها با صمیمیت و همدلی بهتر پیش می روند و آزادسازی بستر بزرگراه شهید حکیم از معارضان، نمونه همین همدلی و عزم جهادی است.»

وی در ادامه صحبتهای خود خاطرنشان کرد: « هر یک از عوامل اجرایی به فراخور مسئولیت خود در به سرانجام رساندن بحث معارضان مشارکت کرده اند و جابجایی اشیاء نیز در این عملیات به بهترین نحو ممکن انجام شده است. »

شهردار منطقه ۲۲ کار و تلاش در جهت خدمت به مردم را به مثابه عبادت برشمرد و افزود: « اگر انجام همه کارها با همدلی توام باشد، جلب رفاه و رضایت مردم نیز پاداش این همدلی خواهد بود. »

در این جلسه از برخی معاونان اجرایی و روسای ادارات مرتبط با پروژه بزرگراه شهید حکیم با دریافت لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches