×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
عزم جدی دولت برای خانه دار شدن مردم

اقتصادتهران: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: از مجموع ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر که عملیات ساخت آن از سال ۸۶ در کشور آغاز شده، یک میلیون ۹۶۰ هزار واحد به بهره برداری رسیده است.

 احمد اصغری مهرآبادی روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از سه هزار و ۲۸۶ واحد مسکن مهر استان فارس در شیراز افزود: پیش بینی می‌شود ۳۴۰ هزار واحد باقی مانده نیز در سال ۹۷ به بهره برداری برسد.

او ادامه داد: از مجموع ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر که در کشور عملیات اجرای آنها آغاز شده، ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد از تسهیلات بانکی بهره‌مند شدند.

وی، گفت: بر اساس قانون اساسی، دولت موظف است زمینه و شرایط لازم را برای خانه دار شدن مردم فراهم کند و بر خلاف آنچه که در مورد بی تفاوتی دولت تدبیر و امید نسبت به مسکن مهر مطرح می‌شود، دولت یازدهم سالانه ۲۲۰ هزار واحد مسکن مهر را تکمیل و به متقاضیان واگذار کرد که این میزان بیانگر اهتمام ویژه دولت به اجرای سریع و مناسب این طرح است.

به گزارش ایرنا، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، علت اصلی تاخیر در اجرای طرح های مسکن مهر را کمبود اعتبار بیان کرد و گفت: در آغاز کار، میانگین هزینه آماده سازی هر واحد ۲۰ میلیون ریال برآورد شده بود که این رقم در برخی شهرها به ۲۰۰ میلیون ریال افزایش یافت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches