×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
عرضه نامحدود مرغ منجمد با نرخ دولتی در تهران

اقتصادتهران: مدیرکل شرکت پشیتبانی امور دام استان تهران از عرضه مرغ منجمد با نرخ هر کیلو ۵ هزار و ۷۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خبر داد و گفت: این طرح در راستای کاهش قیمت این محصول انجام می شود.

یوسف جلوخانی افزود: با هدف کنترل و کاهش قیمت مرغ منجمد از روز شنبه عرضه نامحدود مرغ منجمد در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران آغاز شده است.

وی بیان کرد: در این طرح شرکت پشتیبانی و امور دام استان تهران هر کیلو مرغ منجمد را به نرخ ۵ هزار و ۳۰۰ تومان به شبکه های توزیع عرضه می کند و مردم در فروشگاه ها مرغ منجمد را با نرخ ۵ هزار و ۷۰۰ تومان خرید می کنند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران تصریح کرد: به اندازه کافی و مناسب مرغ منجمد در سردخانه ها وجود دارد و هر زمانی که احساس کنیم که قیمت مرغ منجمد رو به افزایش است عرضه نامحدود این کالا در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

به گفته وی عرضه مرغ منجمد در میادین میوه و تره بار و سایر فروشگاههای زنجیره ای از کیفیت مناسب برخوردار است و شرکت پشتیبانی امور دام و دامپزشکی استان تهران بر کیفیت، نحوه بسته بندی و حتی وزن مرغ ها نظارت دقیق دارند.

به گفته جلوخانی وزارت جهاد کشاورزی متوسط قیمت هر کیلو مرغ منجمد را ۵ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین کرده و پیش بینی می شود با اجرای این طرح قیمت مرغ منجمد این هفته در تهران کاهش یابد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches