×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
عرضه حلیم در مکانیکی ها، قالیشویی ها و گلفروشی ها

با گذشت ۱۵ روز از ماه مبارک رمضان تا کنون ۱۸۰۰ واحد صنفی متخلف که اقدام به عرضه حلیم غیر بهداشتی کرده اند، شناسایی شده است.

حسین محمدی، رئیس اتحادیه کباب، حلیم و غذاهای سنتی، با اعلام این مطلب اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان تقاضا برای حلیم و آش افزایش می یابد به همین علت بسیاری از صنوف از این فرصت سوء استفاده می کنند.

وی با اشاره به تداخل صنفی میان صنف کباب، حلیم و غذاهای سنتی افزود: در سال جاری تعداد گشت های بازرسی را افزایش داده ایم تا از بروز هر نوع تخلفی جلوگیری به عمل بیاید؛ زیرا عده ای در ماه رمضان بدون توجه به مسائل بهداشتی اقدام به عرضه حلیم می کنند.

رئیس اتحادیه کباب، حلیم و غذاهای سنتی تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون ۱۸۰۰ واحد صنفی متخلف و غیرمجاز که اقدام به عرضه حلیم و آش کرده بودند را شناسایی و به اداره اماکن و سازمان تعزیرات حکومتی معرفی کردیم.

محمدی خاطرنشان کرد: از میان واحدهای متخلف شناسایی شده حدود ۶۰۰ واحد صنفی پلمپ شده اند.

وی با بیان این مطلب که بیشترین تداخل صنفی را به ساندویچ فروشان داریم، متذکر شد: در ماه مبارک رمضان شاهد عرضه حلیم و آش در قالیشویی ها، مکانیکی ها و گلفروشی ها بوده ایم که با این صنوف برخورد شده است.

محمدی در پایان از مردم خواست تا حلیم و آش را با نرخ مصوب از واحدهای صنفی دارای بنر و کد خریداری و مصرف کنند تا سلامت آنان مورد تهدید و مخاطره قرار نگیرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches