×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
عرضه تجهیزات تکنولوژی در ایران با تاخیر همراه است

اقتصادتهران: به واسطه پیشرفت تکنولوژی به ویژه در سال‌های اخیر تحولات عظیمی در حوزه فن‌آوری اطلاعات اتفاق افتاده و تولید تجهیزات مرتبط با هوشمندسازی نحوه آموزش و ارائه مطالب صورت گرفته است.

این در حالی است که متاسفانه عرضه کالاها و تجهیزات با تکنولوژی برتر در کشور ما با تاخیر زیادی انجام می شود که باید با به کارگیری جدیدترین تجهیزات هوشمند سازی اداری – آموزشی در این زمینه، کمبودها را از بین برد.

در همین رابطه، گردهمایی به منظور معرفی و رونمایی از تجهیزات جدید هوشمند سازی اداری – آموزشی با حضور نمایندگان شرکت کیسان صنعت ایرانیان، تعدادی از مدیران ارشد کشور و چارلی پارک نماینده ارشد شرکت کره‌ای PKLNS برای اولین بار در ایران و در شهر قم برگزار شد.

در این گردهمایی محصولات شرکت PKLNS معرفی و بررسی شده و مباحث تخصصی نیز در زمینه هوشمند سازی مطرح شد و محمد مهدی تنهایی رییس هیات مدیره شرکت کیسان در این مراسم گفت: در این مراسم از سری پادیوم ‌ای دیجیتال که در واقع بهترین راهکار برای سیستم آموزش الکترونیک برای برگزاری کلاس‌های هوشمند و سالن‌های همایش است رونمایی شد.

وی ادامه داد: برای مطالعات محصولات جدیدمان سعی کردیم با کمپانی‌های صاحب سبک گفت و گو و مذاکره کرده و همکاری‌های خودمان را با آن‌ها افزایش دهیم.

تنهایی همچنین تصریح کرد: وظیفه خودمان می‌دانیم در زمینه محصولات و استفاده از تکنولوژی‌های جدید فرهنگ سازی کرده و در این راستا از حضور پرسنل جوانی که در محیط های آکادمیک مشغول به فعالیت هستند استفاده کنیم.

همچنین محمدصادق مجدی مدیر تحقیق و توسعه شرکت کیسان در این مراسم گفت: در سال‌های اخیر توانستیم با معرفی و ارائه محصولات و راهکارهای خاص و ویژه در روند هوشمندسازی آموزشی گام‌های موثری برداریم اما متاسفانه هنوز در مقایسه با کشورهای دیگر در منطقه عقب هستیم.

وی در عین حال بیان کرد: همچنین توانستیم با نیروهای جوان و متخصص، تکنولوژی‌های روز دنیا را با مهندسی معکوس، ایرانی کنیم و آن‌ها را با مدل ایرانی عرضه کنیم که البته نمونه‌های داخلی ما کاربردی تر نیز خواهند بود. امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک در راستای سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران بر بومی سازی فناوری‌های روز دنیا در ایران با داشتن مجوز تولید از وزارت صنعت معدن و تجارت برای تولید داخلی، همایش‌های دیگری را برای معرفی محصولات جدیدمان برگزار کنیم.

وی بر ضرورت ارتباط با دیگر کشورها تاکید کرده و افزود: در گذشته بسیاری از سیستم‌های ما در حوزهای مختلف به صورت جداگانه ارائه می‌شدند اما در سری پادیوم‌های دیجیتال که در واقع بهترین راهکار برای سیستم آموزش الکترونیک برای برگزاری کلاس‌های هوشمند است همه سیستم‌ها در قالبی یکپارچه جمع آوری و ارائه می شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches