×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
عرضه بسته‌های خدماتی مهرگان توسط مخابرات ایران در قم و مازندران

اقتصادتهران: شرکت مخابرات ایران برای نخستین بار در کشور بسته های متنوع خدمات ترکیبی با نام مهرگان را در ۲استان قم و مازندران ارائه کرد.

به گزارش شنبه شرکت مخابرات ایران ، خدمات( اینترنت و مکالمه) که در جهت جلب نظر و ایجاد رضایتمندی حداکثری برای هموطنان در نظر گرفته شده است در قالب بسته های ویژه و بر اساس سرعت های متنوع طراحی و در ۲ استان یاد شده عرضه می شود.

بسته های ترکیبی مذکور با سرعت های متنوع و شامل ترافیک کشوری بیش از ۵۰۰ سایت پربیننده و ترافیک محلی با مصرف و حجم دلخواه و ترافیک اینترنت بین الملل به میزان ۱۰ گیگ است.

بر اساس این گزارش، بسته ها شامل استفاده دلخواه به همراه مکالمه داخل استانی، تخفیف در مکالمه های ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به همراه اول است.

مشتریان مخابرات در استان های قم و مازندران می توانند به صورت حضوری و یا غیر حضوری از طریق ۲۰۲۰ از این بسته ها استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی با انتشار جدول جدید تعرفه‌های پیشنهادی اینترنت، از مردم خواست تا نظرات خود را در این باره به شرکت مخابرات ایران اعلام کنند.

وی نوشت: مخابرات ایران روز گذشته طی نامه ای اعلام کرد که بنا دارد تعرفه های جدید را در مهرماه و برای برخی از استان ها به صورت آزمایشی به اجرا درآورد.

آذری با بیان اینکه انتخاب این مدل برای مشترکان اختیاری است، ادامه می دهد: مشترکان می توانند در صورت تمایل از مدل های قبلی بهره گیری کنند، این اقدام مخابرات در راستای بررسی آمادگی شبکه برای ارایه سرویس های غیرحجمی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: این مدل مصوبه وعده داده شده وزارت ارتباطات نیست و طبیعتا مدل پیشنهادی ما همچنان در حال بررسی است و مطابق وعده در ۱۰۰ روز اول فعالیت، نهایی و اجرایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: مخابرات ایران بایستی امکان ارایه سرویس ترکیبی مکالمه و داده را برای سایر شرکت های اینترنتی نیز فراهم سازد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches