×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ظرفیت بالای تاثیرگذاری نمایشگاه تسنیم در موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی

تهران اکونومی: قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی در بازدید از نمایشگاه سومین جشنواره تسنیم گفت: نمایشگاه تسنیم ظرفیت بالایی برای تاثیرگذاری در موضوع پوشش و سبک زندگی اسلامی ایرانی و فرهنگ سازی در جامعه دارد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مرتضی میرباقری در حاشیه بازدید از نمایشگاه سومین جشنواره تسنیم در بوستان گفتگو اظهار داشت: بخش آثار برگزیده جشنواره «مد و پوشش اسلامی ایرانی» به لحاظ جمع بندی صورت گرفته در مناطق و نواحی شهرداری تهران و نوع عرضه و مکان نمایشگاه بسیار مناسب بود و ابتکارات قابل توجهی به چشم می خورد.

وی با اشاره به تنوع مدل های مشاهده شده در این نمایشگاه گفت: با حضور در این نمایشگاه گویا حاصل کار چندین منطقه ویژه مسئول و متخصص در بحث مدل و وپوشش اسلامی و طراحی پوشش اجتماعی و پارچه را مشاهده کردم که حتی گزارش های محدود صدا و سیما نتوانسته ظرفیت این نمایشگاه را به لحاظ اطلاع رسانی و جذب شهروندان پوشش دهد و این تنوع و تکثر، نیازمند تبلیغات بیشتر برای حضور شهروندان و متخصصان در این نمایشگاه است.

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی با تاکید بر لزوم حضور حوزه های زیربط در بحث پوشش اسلامی در این نمایشگاه، افزود: پیشنهاد می کنم دانشجویان دانشگاه ها و مراکز فنی و حرفه ای در رشته های هنر و طراحی لباس ضمن بازدید های نیم روزه تخصصی خود از این نمایشگاه، نقش خود را در کارآیی و ساماندهی پوشش اسلامی- ایرانی به خوبی ایفا کنند.

وی از پوشش به عنوان یک مولفه اثرگذار در سبک زندکی اسلامی ایرانی یاد کرد و افزود: به هر میزان که در بحث پوشش با بهره گیری از متغیرهایی چون نیازسنجی دقیق، استفاده از ظرفیت های هنری بالا در مقام ارائه مدل و الگوها به طور عمیق تر مورد توجه قرار گیرد اثرگذاری آن در جامعه بیشتر خواهد شد.

میرباقری با اشاره به بالابودن ظرفیت تاثیرگذاری این نمایشگاه در موضوع پوشش و سبک زندگی اسلامی ایرانی ادامه داد: از سوی دیگر هر یک از مجموعه دستگاه های کشور دارای حوزه حجاب و عفاف نیز هستند که فراهم سازی امکان بازدید آنان از این نمایشگاه می تواند بار اثرگذاری این فعالیتها در حوزه سبک زندگی اسلامی ایرانی و فرهنگ سازی در این زمینه را افزایش دهد.

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی طی حضور خود در این نمایشگاه از آثار برگزیده جشنواره «مد و پوشش اسلامی ایرانی»، جشنواره بهترین‌ها از دورریختنی‌ها، مسابقه عکس زن، شهر، فعالیت با پوشش اسلامی ایرانی و برترین‌های بخش ابتکارات جامعه‌محور سومین جشنواره تسنیم بازدید کرد.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches