×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
ظرفیت افزایش اجاره‌بها وجود ندارد

اقتصادتهران: رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور گفت: بسیاری از مالکین قیمت اجاره مسکن را با سود بانکی و نرخ تورم مقایسه می کنند در حالی که ظرفیت پرداخت افزایش اجاره در بین مستاجرین وجود ندارد.

به گزارش مهر حسام عقبایی با اشاره به اینکه قیمت مسکن اصلی ترین شاخص تعیین قیمت اجاره بهاست، گفت: قیمت اجاره بها وابسته به قیمت مسکن است.

وی ادامه داد: از سال ۹۲ به بعد شاهد افزایش قیمت مسکن در کشور نبودیم و قاعدتا اجاره بها هم نباید در کشور افزایش یابد اما هر سال شاهد رشد اجاره بها هستیم.

عقبایی افزود: یکی از دلایل رشد غیر منطقی هزینه اجاره مسکن عدم توازن بین عرضه و تقاضا در برخی از محله‌ها است و در برخی از شهرستانها نیز تعداد واحدها برای اجاره با تعداد تقاضا هم خوانی ندارد.

وی با بیان اینکه گاهی رقابت ناسالم بین مستاجران باعث افزایش قیمت اجاره بها می شود گفت: برای پیشگیری افراد سود جود و سوداگری ،به دولت توصیه می کنیم هرچه سریعتر سیاست های پولی و بانکی را اصلاح کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches