×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ظام‌نامه حمایت از ساخت داخل در صنعت آب و برق آماده ابلاغ است

اقتصادتهران: رئیس مرکز توسعه صادرات و پشتیبانی صنایع برق و آب وزارت نیرو، بر اجرای نظام‌نامه حمایت از ساخت داخل در صنعت آب و برق تاکید کرد و گفت: این نظام‌نامه آماده شده است و به‌ زودی از سوی وزیر نیرو ابلاغ خواهد شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از وزارت نیرو (پاون)، حمیدرضا تشیعی در دیدار با فعالان بخش خصوصی آب بر اهمیت اجرای نظام‌نامه حمایت از ساخت داخل تاکید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که محصولات داخلی روز به روز از کیفیت بالاتری برخوردار شوند و ضمن حفظ مرغوبیت بین‌المللی از تولید محصولات نامرغوب بپرهیزیم تا چهره صنعت کشور خدشه‌دار نشود.

تشیعی با پیشنهاد اینکه در سفر خارجی وزیر نیرو هیاتی از نمایندگان بخش خصوصی نیز حضور داشته باشند، افزود: این کار می‌تواند ضمن شناساندن شرکت‌های داخلی به مجامع خارجی بر حضور گسترده‌تر این شرکت‌ها تأثیر گذار باشد.

رئیس مرکز توسعه صادرات صنایع برق و آب وزارت نیرو با اشاره به اینکه وزارت نیرو مصمم است از این پس، نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را هدفمندتر برگزار کند، افزود: این امر سبب می‌شود تا تولیدکنندگان اصلح در نمایشگاه‌های بین‌المللی حضور پررنگ‌تری داشته باشند.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه گروهی بر این باورند که تولیدات و صادرات داخلی از کیفیت مناسب برخوردار نیست، افزود: باید کنترل کیفیت در محصولات صادراتی تجهیزات آب به شدت توسط نمایندگان استاندارد اعمال شود تا جلوی صادرات نامرغوب به خارج از کشور گرفته شود.

دراین نشست نمایندگانی از شرکت‌های خصوصی بخش آب و فاضلاب نیز در سخنانی به بیان مشکلات پیش رو پرداختند.

در سخنان نمایندگان بخش خصوصی از مهندسان مشاور به عنوان لوکوموتیو صادرات در امر صدور خدمات فنی و مهندسی یاد و تاکید شد که مهندسان مشاور تلاش کنند تا شرکت‌های ایرانی در در پروژه‌های خارجی به صورت پکیج حضور داشته باشند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches