×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
طرح ویژه پلیس راهور پایتخت برای برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف

اقتصادتهران: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، از طرح ساماندهی رانندگی با موتورسیکلت که با حضور عوامل پلیس راهور، یگان ویژه و یگان امداد فاتب در حال اجراست، بازدید کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، طرح ساماندهی رانندگی با موتورسیکلت از روز سه شنبه ۱۴ آبان ۹۸ در ۶۰ نقطه شهر تهران در حال اجرا است.

رئیس پلیس راهور پایتخت و معاون هماهنگ کننده این پلیس طی بازدید از تمامی نقاط تعیین شده اجرای این طرح، نکات آموزشی و ضروری اجرای طرح را بر شمرد.

سردار محمدرضا مهماندار  در این بازدید گفت: متاسفانه تعداد زیادی از تصادفات پایتخت را موتورسیکلت ها تشکیل می دهند که یا جان خود را در این تصادفات از دست می‌دهند یا به واسطه بی احتیاطی و رانندگی نامناسب، منجر به فوت عابرین پیاده می شوند.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای همه شهروندان، به خصوص راکبین موتورسیکلت ها، ابراز امیدواری کردند با اجرایی شدن این طرح، گام موثری در جهت کاهش تصادفات موتورسیکلت ها و نظم بخشی ترافیکی شهرمان برخواهیم داشت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches