×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از تدوین طرح چگونگی نظارت بر اعمال تخفیف واحدهای تولیدی برای مصرف کنندگان در این استان خبر داد.

سید «کمال فدایی فروتن » با ایرنا افزود: در ماههای اخیر اغلب تولید کنندگان با هدف جلب بیشتر مشتریان تخفیف هایی را در کالاهای تولیدی خود قائل شده اند که فاصله آن تا قیمت درج شده فروش بر روی کالا محسوس است اما مصرف کننده از آن منتفع نمی شود.

وی اظهار کرد: برای مثال در حوزه تخفیف محصولات شوینده مغازه داران خرد که کالا را از در کارخانه می خرند به ازای هر چهار کارتون یک کارتون محصول رایگان دریافت می کنند که این تخفیف و هدیه حق مصرف کننده است و هم اینک به دلیل نبود طرح نظارتی تضییع می شود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: طرح نظارتی مذکور با هدف پیش بینی سازو کار مناسب برای این حوزه تدوین شده و پس از ارزیابی و تصویب نهایی با هدف حمایت از حقوق مصرف کننده به اجرا گذاشته می شود.

فروتن اضافه کرد: در ماه های اخیر وضعیت بازار مصرف تثبیت شده است و مشکل خاصی در استان وجود ندارد.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches