×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
طرح مطالعاتی تاثیر اجتماعی بهسازی محیطی خیابان تیموری در منطقه۲

اقتصادتهران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ گفت: طرح مطالعات ارزیابی تاثیر اجتماعی بهسازی محیطی خیابان تیموری- حدفاصل خیابان آزادی تا بزرگراه یادگارامام (ره) در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، اکرم رجای با اشاره به اینکه مطالعات ارزیابی تاثیر اجتماعی طرح بهسازی محیطی محور تیموری- حدفاصل خیابان آزادی تا بزرگراه یادگار امام (ره) با رویکرد ارتقاء کیفیت فضای همگانی و کاهش آسیب پذیری محیطی اجرا می‌شود، گفت: بررسی و شناسایی تاثیرات و پیامدهای نهان (مثبت و منفی) اجتماعی و فرهنگی و ارایه راهبرد و راهکار برای هرگونه مداخله در زندگی شهروندان، اعم ازسیاست‌ها، برنامه‌ها، طرح‌ها و پروژه‌ها در مقیاس شهری، منطقه‌ای، محلی و بهبود سطح کیفیت زندگی شهروندان از جمله اهداف اجرای این طرح است.

وی افزود: افزود: مطالعات ارزیابی تاثیر اجتماعی طرح بهسازی محیطی بلوار تیموری به سفارش معاونت شهرسازی و معماری و نظارت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه همچنین با پشتیبانی مالی دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در بازه زمانی سه ماهه در دست اقدام قرار گرفته است که برنامه ریزی و تصمیم گیری نسبت به اجرای عملیاتی آن پس از نتایج مطالعه پژوهشگران طرح انجام خواهد گرفت.

معاون شهردار منطقه ۲ با اشاره به ضرورت اجرای طرح مطالعاتی بهسازی محیطی خیابان تیموری گفت: با توجه به ویژگی‌ها و کاربری‌های شهری این محور، مدیریت شهری در نظر دارد تا این طرح را با رویکرد طب سوزنی شهری، با هدف بهبود کیفیت زندگی، تقویت ارتباط بین شهروندان و افزایش نشاط شهری اجرا کند که این طرح مستلزم مطالعات ارزیابی تاثیر اجتماعی و فرهنگی با نظر شهروندان، ذینفعان و متخصصین شهری است.

وی افزود: استفاده از رویکرد CPTED جهت کاهش آسیب پذیری محیط و همچنین پیوند بخشی از بافت محلی شمال و جنوب محور تیموری به از دیگر اهداف اجرای طرح مطالعاتی است که درابتدا است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches