×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

تهران اکونومی: طرح جهادی لایروبی انهار در قلب پایتخت از سوی شهرداری منطقه ۷ از پانزدهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، مهران احمدی با اعلام این مطلب افزود: به منظور رسیدگی بنیادی و اصولی به وضعیت نگهداشت محلات و پاکسازی محیط زیست، جلوگیری از آب گرفتگی و تجمع جانوران موذی، اداره ی خدمات شهری با مشارکت نواحی ۵ گانه ی منطقه طرح جهادی لایروبی انهار را اجرا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این طرح به مدت پانزده روز ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: رفت و روب، لایروبی انهار، پاکسازی و رسوب برداری شبکه اصلی، پاکسازی و رسوب برداری کانالهای روباز و روبسته، پاکسازی و رسوب برداری تله های آشغالگیر، پاکسازی و رسوب برداری انهار رو بسته از جمله اقداماتی است که در این طرح فوریتی اجرا می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۷ با اشاره به اینکه ارائه این خدمات شهری به منظور رفاه حال ساکنان منطقه انجام می‌شود، گفت: لایروبی و پاکسازی انهار به صورت روزانه و مستمر انجام می‌شود تا بهداشت زیست محیطی ارتقا یابد لذا همکاری و مشارکت شهروندان ( عدم ریزش زباله در جوی ها و کانال ها ) در به حقیقت پیوستن این امر تأثیر بسزایی دارد.

احمدی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم اجرای طرح ویژه لایروبی، رسوب برداری و نگهداری شبکه اصلی و فرعی، لایروبی کامل مسیل ها و حذف موانع در مسیر آبراهه های شهری است، تاکید کرد: مشکل آبگرفتگی و ساماندهی آب های سطحی امر مهمی است که باید مورد ارزیابی قرار گیرد و این امر مهم از الویت ها یی است که از سوی مدیریت شهری تاکید زیادی بر آن شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches