×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
طرح توانمندسازی و تقویت بنیه دانش آموزان مناطق نفتی مدنظر است

اقتصادتهران: مشاور اجتماعی وزیر نفت گفت: طرح توانمندسازی و تقویت بنیه دانش آموزان مناطق نفتی مدنظر هست.

به گزارش مهر، سیدامیر طالبیان پیش از ظهر امروز در فرمانداری هویزه و در حضور وزیر نفت اظهار کرد: دانش آموزان همین امروز هم کلاس درس داشتند؛ آموزش هایی برای این دانش آموزان از تاریخ ۲۰ بهمن سال گذشته شروع شده و تا پایان خردادماه سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: در این منطقه بنا شده تا یک همزیستی مسالمت آمیز دراز مدتی با مردم داشته باشیم. طرح توانمندسازی و تقویت بنیه دانش آموزان منطقه مدنظر بوده و در سایر مناطق نفتی نیز از جمله پارس جنوبی و عسلویه کار را شروع کرده و نتایج خوبی مثل افزایش قبولی در کنکور را داشته است.

طالبیان بیان کرد: در این منطقه نیز ۲۲۲ نفر از دانش آموزان طرح پوشش طرح قرار گرفتند و تاکنون ۱۱ آزمون برای آنها برگزار و آثار آموزش ها در کارنامه این دانش آموزان روشن است. از کانون قلم چی نیز که همکاری خوبی برای اجرای آموزش های تقویت بنیه علمی دانش آموزان منطقه داشتند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی توضیح داد: بسته کمک آموزشی با ۹ دی وی دی و ۱۴ جزوه و کتاب در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است. معلمانی نیز همراه با اجرای این پروژه از تهران عزیمت کرده و به منطقه آمدند و واقعا خیلی مجرب هستند. ۵۶۰ میلیون تومان هزینه برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان منطقه در نظر گرفته شده و از شرکت بهاران پتروشیمی برای تأمین اعتبار تقدیر و تشکر می کنیم.

طالبیان در ادامه گفت: تاکنون حدود ۱۰۰ جلسه دانش آموزان ریاضی فیزیک، ۳۹۰ جلسه دانش آموزان انسانی و ۶۰۰ جلسه برای دانش آموزان تجربی در منطقه بستان، هویزه و دشت آزادگان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از کارآموزان که فرزندان هویزه بودند و نتوانستیم در جلسه قبلی خدمت آنها باشیم نیز اینجا حضور دارند، خطاب به آنها گفت: وزیر نفت قول ادامه و استمرار دوره کارآموزی را داده و ضمانت دادند که اگر در آزمون های نهایی نتیجه خوبی را کسب کنید آن وقت موفق و قطعا اشتغالتان تأمین می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches