×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
طرح تخلفات متروی حقانی و ساختمان بانک مرکزی در شورای عالی شهرسازی

اقتصادتهران: دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری، از بررسی مغایرت های طرح های عمرانی تپه عباس آباد شامل ایستگاه متروی حقانی و ساختمان بانک مرکزی با نقشه اولیه این طرح ها در این شورا خبر داد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق‌مالواجرد از بررسی جزئیات طرح معماری ایستگاه مترو حقانی در کمیته فنی سه شورای‌عالی شهرسازی و معماری با حضور مشاور و مجری طرح و نمایندگان اصلی کمیته فنی در وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت: این پرونده بعد از جمع بندی برای تصمیم‌گیری نهایی به شورای‌عالی شهرسازی ومعماری ارائه می شود.

وی با اشاره به تغییرات فراوانی که در طرح اولیه بر اساس نظر شورا و همچنین پیگیری‌های شهرداری ایجاد شده است، افزود: در این پروژه، در بارگذاری، در نوع معماری و در شیوه مواجهه با اراضی، تغییرات فراوانی که مدنظر شورای‌عالی شهرسازی و معماری و کمیته فنی ۳ این شورا بوده ایجاد شده که بسیار حائز اهمیت است.

معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی از روند مذاکرات سازنده با سرمایه‌گذار این پروژه خبر داد و افزود: طرحی که از سوی مشاور طرح ارایه و اصلاح شده، در این مرحله با نظر اعضای کمیته فنی مورد تایید قرار گرفته و با این ویژگی‌ها طرح به شورای‌عالی می‌رود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ساختمان بانک مرکزی در مسیر مترو حقانی واقع در اراضی عباس‌آباد متاسفانه با کمترین اعمال نظر از سوی شورای عالی شهرسازی و معماری احداث شد، گفت: با همت شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و پیگیری هایی که از سوی معاونت معماری و شهرسازی در طی سال‌ها انجام شد تلاش می‌کنیم تا طرح معماری ایستگاه مترو حقانی به صورت باکیفیت در این منطقه عملیاتی و اجرایی شود.

وی همچنین رعایت حقوق مکتسبه‌ای که به دلیل صدور پروانه به سرمایه‌گذار داده شده را از اهم اتفاقات روی‌داده در این طرح برشمرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches