×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
طرح تجهیز بیمارستان تازه تاسیس ۲۳۹ تختخوابی بروجن آغاز شد

اقتصادتهران: طرح تجهیز بیمارستان تازه تاسیس ۲۳۹ تختخوابی بروجن در بخش های تخصصی داخلی و جراحی زنان و مردان، بستری زنان و زایمان، بستری کودکان، اورژانس و مراقبت های ویژه در چهار بخش تخصصی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی روز شنبه در آیین تجهیز بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی بروجن گفت: با راه اندازی این طرح درمانی در سال جاری، بخش عمده ای از مشکلات درمانی این منطقه برطرف خواهد شد.

محمد جعفر علیزاده، میزان اعتبار هزینه شده برای احداث ساختمان بیمارستان بروجن را بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی عنوان کرد و گفت: ارزش این بنا در حال حاضر به قیمت روز، افزون بر ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

به گفته وی ،طرح بیمارستان بروجن با ظرفیت ۲۳۹ تختخواب در ۳۹ هزار و ۱۰۰ مترمربع مساحت و ۱۶ هزار و ۵۲۸ مترمربع زیربنا آماده بهره برداری کامل تا پایان امسال است.

علیزاده، امکانات بیمارستان بروجن را در ۹ بخش تخصصی داخلی و جراحی زنان و مردان هر کدام با ۵۶ تخت، بستری زنان و زایمان با ۳۸ تخت، بستری کودکان با ۳۶ تخت، اورژانس با ۲۰ تخت، I.C.U با ۱۲ تخت، C.C.U با ۸ تخت، N.I.C.U با ۵ تخت و P.C.C.U با ۸ تخت ذکرکرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین گفت: سرعت بخشی به عملیات اجرایی و تکمیل و تحویل بیمارستان های شهرهای مختلف استان در بعد از طرح تحول سلامت دولت تدبیر و امید قابل تقدیر است.

مجید نظری تاکید کرد: با توافق با شهرداری بروجن، احداث جاده دسترسی به این بیمارستان از طریق اعتبارات مسکن مهر شهرستان بروجن تا قبل از بهره برداری نهایی، آماده خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری هم در این جلسه گفت: تعداد تخت های بیمارستانهای استان به یک هزار و ۴۰۰ تخت در ۹ بیمارستان رسیده است.

مجید شیرانی، میزان اعتبار تامین شده برای تجهیز بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی برون را ۶۰۰میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: بیش از ۶۵ درصد از تجهیزات این مرکز درمانی از قبل تامین و آماده نصب شده است و مابقی آن نیز در بیمارستان در حال فعالیت شهرستان قابل جابه جایی است.

به گزارش ایرنا، در این جلسه محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی به همراه تعدادی از مسئولان استانی برخی از موانع راه اندای بیمارستان تازه تاسیس بروجن را بررسی و عملیات تجهیز ۵ گانه آن بطور رسمی شروع شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches