true
اقتصادتهران: رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی از تأسیس طرح تأمین اجتماعی هوشمند در سال ١۴٠١ با هدف ارائه خدمات فارغ از محدودیتهای زمانی و مکانی خبر داد.
به گزارش اقتصادتهران، سیدعبدالله حسینیان روز دوشنبه در نشستی خبری که در محل وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد، افزود: طرح ٣٠٧٠ مراجعات حضوری مردمی و ازدحام شعب و کارگزاریهای این سازمان را در سراسر کشور کاهش داده و موجب سهولت دسترسی مخاطبان به خدمات تأمین اجتماعی شد.
وی تصریح کرد: این طرح در حقیقت محدودیتهای زمانی و مکانی را کاهش داده و در سال جدید با تاسیس طرح تأمین اجتماعی هوشمند تمامی خدمات مورد نیاز جامعه هدف در کمترین زمان ممکن در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
حسینیان در خصوص استقبال مردمی از این طرح نیز گفت: کاهش مراجعات و ازدحام در شعب این سازمان حاکی از رضایت و استقبال مردمی است.
وی با اشاره به ضرورت امنیت اطلاعات در این طرح نیز اظهارکرد: یک کمیته تحت عنوان کمیته صیانت از اطلاعات با هدف جلوگیری از دخل و تصرف دادهها تشکیل شده و هر سوءاستفاده در این زمینه به کمیته مربوطه ارجاع و در خصوص مساله تصمیمگیری خواهد شد.
به گفته وی، تاکنون گزارشی منوط بر دخل و تصرف دیتاها در این زمینه اعلام نشده است.
حسینیان در ادامه با اشاره به ضرورت و اهمیت تعاملات بین سازمانی یادآور شد: تعاملات بین سازمانی هم در ارتقاء کیفیت ارائه خدمات طرح ٣٠٧٠ اثرگذار است. به عنوان مثال، گاه برای ارائه برخی خدمات به مخاطبین نیازمند استعلام از سازمان ثبت احوال کشور بوده و بنابراین تقویت این تعاملات در ارتقاء ارائه خدمات این طرح اثربخش خواهد بود.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=235129
false
true