×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
طرح استقبال از بهار ۹۳ در پایتخت آغاز شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز طرح جهادی استقبال از بهار ۹۳ در مجموعه حمل و نقل و ترافیک پایتخت از اول اسفند خبر داد و گفت: این معاونت با تاکید بر اهمیت موضوع نگهداشت شهر، نسبت به اجرای دقیق الزامات اجرایی مربوطه که از سوی شهردار تهران ابلاغ شده، اقدام خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران،سید جعفر تشکری هاشمی افزود: به منظور ارایه تصویری شایسته تر از تهران در حوزه ترافیک، اقدامات ترافیکی در پنج محور شامل ارایه متناسب تسهیلات حمل و نقلی در بخش های مختلف، بهسازی شبکه معابر، نگهداشت تجهیزات هوشمند ترافیکی، ترمیم و مرمت ایستگاه ها و پایانه های حمل و نقل عمومی و ایمن سازی و نگهداشت تجهیزات و علایم ترافیکی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شناسایی نواقص و مشکلات ترافیکی نواحی بر اساس محورهای فعالیت پنجگانه در قالب طرح استقبال از بهار ۹۳ در این معاونت مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: نگهداشت مسیر و ایستگاه های بی آر تی و ایستگاه های اتوبوس، ساماندهی و نگهداشت پایانه های اتوبوس و تاکسی و ایمن سازی و همسطح سازی معابر، از جمله اقداماتی است که به این منظور در نظرگرفته شده است.

تشکری هاشمی تصریح کرد: در جهت تحقق فرمایش های مقام معظم رهبری مبنی بر توصیف تهران به عنوان نماد آبادانی، صلح، سعادت و سبک زندگی در کشورمان، برنامه های استقبال از بهار ۹۳ در حوزه حمل و نقل و ترافیک برنامه ریزی شده است.

وی با اعلام اینکه آراستگی و پیراستگی شهر از نظر امکانات ترافیکی که ساماندهی و استمرار خدمات حمل و نقلی در آستانه بهار ۹۳ مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: تقویت مشارکت شهروندان، کارایی فعالیت ها، افزایش بهره وری، زیباسازی مکان های ترافیکی، تحکیم توسعه پایدار شهری و تداوم مسوولیت پذیری در مناطق و ستاد، از جمله رویکردهای طرح استقبال از بهار ۹۳ است.

معاون شهردار تهران هماهنگی و ساماندهی حمل و نقل عمومی در مراسم پیش از عید و تعطیلات عید را از جمله محورهای اساسی در دستورالعمل ابلاغی از سوی شهردار محترم تهران بر شمرد و خاطرنشان کرد: ساماندهی برنامه ها و فعالیت های پایانه های حمل و نقل عمومی بین شهری و درون شهری و اجرای برنامه های هدایت ترافیکی شامل خط کشی و نصب تابلو از دیگر محورهای ابلاغ شده در این دستورالعمل است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches