×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
طرح آموزش همگانی سلامت در تهران آغاز شد

اقتصادتهران: مدیرکل روابط عمومی و اموربین‌الملل سازمان نظام پزشکی از آغاز اجرای طرح بزرگ آموزش همگانی سلامت به مناسبت روز یکم شهریور و روز پزشک در چهار نقطه تهران خبر داد.

حسن کرمانپور روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این برنامه به مناسبت روز پزشک در چهار نقطه تهران در محل فرهنگسرای بهمن، فرهنگسرای هنگام و دو مرکز فرهنگی ورزشی مالک اشتر در خاوران و کانون فرهنگی مقداد واقع در خیابان ۳۰ متری جی برای استفاده مردم تهران به اجرا گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل ۱۵ گروه از پزشکان فوق تخصص، متخصص و عمومی علاوه بر  گفت‌وگو با مردم، روش‌های مقابله با بیماری‌های نوپدید را آموزش می‌دهند چون معتقدیم اگر آموزش دست و صحیح درباره بیماری‌ها به مردم داده شود، می‌توان بسیاری از این بیماری‌ها را کنترل کرد و از هزینه‌های گزاف مردم نیز جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه برنامه آموزش همگانی سلامت از امروز صبح جمعه آغاز شده است، اظهار داشت: خوشبختانه استقبال مردم تهران برای این طرح بسیار خوب است و از طریق گفت‌وگوی رو در رو مردم با پزشکان درباره انواع بیماری‌ها صورت می‌گیرد و خوشحالیم که مردم از این روش می‌توانند مسائل و مشکلات درمانی خودشان را با پزشکان در میان بگذارند.

به گفته وی با اجرای طرح آموزش همگانی سلامت امروز تعداد زیادی از مردم تهران به صورت رایگان ویزیت می‌شوند و می‌توانند از پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص در رشته‌های مختلف بهره‌مند شوند.

کرمانپور ادامه داد: به همین منظور بیش از ۶۰ نفر از پزشکان و در واقع تیم ۱۰۰ نفره به مردم تهران خدمات آموزشی درباره انواع بیماری‌ها را ارائه می‌دهند و به احتمال قوی و در صورت استقبال مردم، این برنامه تا عصر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طرح آموزش همگانی سلامت پیرو تفاهم‌نامه با شهرداری تهران است، اضافه کرد: بعد از اتمام این طرح آموزشی، ارزیابی‌های لازم از نحوه اجرا و نکات مثبت و منفی این طرح صورت می‌گیرد و درصورت ارزیابی مثبت، این کار را در طول سال چندین بار ادامه می‌دهیم. البته با همکاری سازمان‌های نظام پزشکی به صورت ملی در سراسر کشور نیز اجرا خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches