×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
طرح آمارگیری هزینه و درآمد خانوارهای شهری و روستایی سال ۱۳۹۶ اجرا می شود

اقتصادتهران: مدیرکل دفتر جمعیت، نیروی کار و سرشماری‌های مرکز آمار ایران گفت: طرح آمارگیری هزینه و درآمد خانوارهای شهری و روستایی سال ۱۳۹۶ از اردیبهشت ماه جاری تا فروردین سال آینده در کشور اجرا می شود.

‘فریبا سادات بنی هاشمی’ روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از اهداف اصلی مرکز آمار ایران در خصوص طرح هزینه و درآمد خانوارهای شهری و روستایی شناسایی مشکلات و آسیب‌های این طرح و رفع این مشکلات در راستای ارتقای‌ اجرای طرح است.

وی همچنین استفاده از فناوری‌های نوین در اجرای طرح هزینه و درآمد را‌ تحولی نوین در اجرای این طرح پس از ۵۳ سال از زمان آغاز اجرای این طرح در کشور ذکر کرد.

به گفته بنی هاشمی، طرح هزینه و درآمد خانوار قدیمی‌ترین طرح نمونه گیری مرکز آمار ایران است که از سال ۱۳۴۲ تاکنون اجرا شده است.

این مقام مسئول در مرکز آمار ایران توضیح داد: این طرح در سال ۱۳۹۶ در مناطق شهری و روستایی ۳۱ استان با تعداد ۳۹ هزار و ۸۶۴ خانوار نمونه اجرا می‌شود.

بنی هاشمی گفت: در این طرح علاوه بر پرسش ریز اقلام هزینه و درآمد خانوار، خصوصیات اجتماعی اعضای خانوار، وضع شغلی و مشخصات محل سکونت خانوار نیز پرسش می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches