×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
طرح‌های منطقه ۱۶مورد حمایت شورای شهر است

اقتصادتهران: نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از آمادگی شورای اسلامی شهر تهران برای حمایت از طرح های عمرانی، فرهنگی و طرح های مقابله با آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه ۱۶ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶، نشست صمیمی اعضای چهارمین دوره شورایاری منطقه ۱۶ با میرزاقلی شهردار منطقه ۱۶ و مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

در این نشست، جواد میرزاقلی شهردار منطقه ۱۶ با بیان اینکه در مدت کوتاهی که از فعالیت شورایاران دوره چهارم می گذرد، همدلی لازم بین شورایاران و شهرداری ایجاد شده است، گفت: این همدلی توانسته است، هم افزایی لازم را برای خدمت به شهروندان عزیز منطقه ۱۶ به وجود آورد.

وی با اشاره به اینکه شورایاران دوره چهارم نسبت به شورایاران دوره های پیشین، بسیار متفاوت ظاهر شده‌اند، افزود: یکی از این وجوه تفاوت، این است درخواست ها و مطالبات شورایاران دوره چهارم نسبت به دوره اول، منطقی و کارشناسانه شده که خود همین در تسریع و تعمیق روند خدمت رسانی مجموعه مدیریت شهری به شهروندان بسیار موثر است.

شهردار منطقه ۱۶ گفت: البته همانطور که شورایاران از شهرداری مطالباتی دارند، شهرداری هم از شورایاران یک مطالبه جدی دارد و آن این است که شورایاران، شهرداری را در اجرای پروژه ها و برنامه هایش یاری کنند.

میرزاقلی با تاکید بر اینکه فرهنگسازی یکی از وظایف اصلی شهرداری به شمار می رود، خاطرنشان کرد: یکی از پروژه های بزرگ و مهم شهرداری تهران، «آسمان آبی-زمین پاک» و «خط سفید» است که برای اجرای هرچه بهتر و ماندگارتر آن، همه شورایاران عزیز را به یاری و همراهی فرا می خوانیم.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches