×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
طرح‌های تحول ساز بانک سینا با هدف کسب سهم بیش‌تر از بازار

اقتصادتهران: همواره یکی از اصولی که بانک‌ها برای آن برنامه ریزی میان مدت و بلند مدت در پیش می‌گیرند افزایش سهم از بازار آنان است. مقوله سهم از بازار به اندازه‌ای پر اهمیت است که استراتژی بانک‌ها معمولاً بر اساس آن پایه ریزی می‌شود تا در کنار ارائه خدمات بتوانند سهم خود از بازار در بین مشتریان بانکی را افزایش دهند.

به گزارش اقتصادتهران، یکی از مهم‌ترین مواردی که منجر به افزایش سهم بازار یک بانک می‌شود، نحوه ارائه خدمت بانکی همراه با چاشنی مشتری مداری است.

به بیان دیگر، بانکی موفق تر است که مشتری مدار تر از سایر رقبای خود در میان مردم به شمار رود و در اصل هرچه یک بانک محبوب‌تر باشد، به همان اندازه اقبال عمومی برای کار کردن با آن بانک در میان مشتریان بیش تر خواهد بود.

این در حالی است که با توجه به این که انواع خدمات ارائه شده در یک بانک معمولا از یک رویه برخوردار و بر پایه مصوبات شورای پول و اعتبار و نیز دستورالعمل‌های بانکی است، بنابر این آنچه که یک بانک را از سایرین متمایز می‌کند نحوه ارائه آن خدمت و به عبارت دیگر مشتری مدار بودن یک بانک است.

بانک سینا از جمله بانک‌هایی است که به مقوله مشتری مداری اهمیت داده و آن را به عنوان یک راهبرد اساسی در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده است.

در این زمینه نیز باید اذعان داشت که بانکی می‌تواند نسبت به ارائه خدمتی متمایز به مشتری اقدام کند که برنامه‌ریزی منسجم‌تری داشته باشد و اینجاست که ضرورت داشتن مدیرانی قوی و کارکنانی با دانش برای اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های آن بانک بیش از پیش خود را نمایان می‌سازد.

اجرای طرح‌های راهبردی در هر بانک علاوه بر آن که مدیران با تدبیر می‌طلبد نیازمند اجرای دقیق و برنامه ریزی هماهنگ است.

به بیان دیگر ارائه خدمات مالی بهینه به مشتریان، با اجرا و به کارگیری استراتژی‌های مطابق با برنامه‌های راهبردی و اهداف از پیش تعیین شده، با حفظ تکریم مشتریان مقدور و میسور خواهد شد که همانا به جذب منابع بیش‌تر بانک نیز کمک خواهد کرد.

رویکردی که بانک سینا در این رابطه در پیش گرفته مبتنی بر اصول اخلاقی در کنار تکریم مشتریان، علاوه بر نمایش خلاقیت مشتری مدارانه بانک، کمک شایانی به پیشبرد اهداف بانک سینا خواهد کرد.

طراحی و ابلاغ محصولات جدید بانک سینا بدون شک گامی مهم در این راستا محسوب می‌شود که علاوه بر افزایش مشتری مداری در بانک، به انجام تحولات مثبتی در آینده منتهی خواهد شد.

تمیهدات در نظر گرفته بانک سینا تا کنون در کنار اهتمام این بانک برای اجرای طرح‌های جدید که منجر به افزایش کارایی شعب این بانک می‌شود همگی علاوه بر جذب منابع و سودآوری بیش‌تر برای بانک، موجبات رضایتمندی مشتریان و شهروندان را به همراه خواهد داشت.

بانکی موفق تر است که در راستای این تحولات گام برداشته و بتواند با کمک کارکنان با انگیزه، مشتریان بیش‌تری را نسبت به خدمات ارائه شده در شعبه راضی نگهدارد.

بدون شک آینده نظام بانکی متعلق به بانک‌هایی است که در کنار ارائه آخرین دستاوردهای نوآورانه و خدمات نوین، گامی اساسی برای احترام بیش‌تر و تکریم مشتری بردارند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches